Plomma2 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei. Jeg har hittil viet store deler av min fritid til CS og WC3. Men jeg har fått ferten av MMORPG-spill, og syns det virker kult. Hadde pekt meg ut WoW (World of Warcraft) etter som jeg er stor WC3-fan. Men før jeg kaster meg ut i det så lurer jeg på: Betaling. Er det 100 % Trygt? (Jeg er født paranoid) Noen som som har hatt noen dårlige opplevelser med det før? Man kan få det til å bli trekt månedlig fra en konto? Hvor mye er det ca pr. måned? Takker for alle svar -Plomma Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ingen ting er vel 100% trygt, men tror ikke du har noe å frykte. Jeg har spilt ett par mmorpg's (Anarchy Online, SWG og Everquest), og jeg likte alle veldig godt. Likte spesielt AO, siden det var bare 2 servere når jeg spilte det (Vet ikke om det har kommet flere jeg), noe som resulterte i mange spillere på en server (bortimot 5000 tror jeg ?) På AO kunne du velge mellom hver måned, hver 3. måned og hvert halvår. Vanligvis er det mellom 100kr og 120kr, men har hørt at WoW skulle koste 80kr, men det er lenge siden jeg hørte det da, kan godt hende det er forandret. Mvh Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå