Cool Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg lurer på det pga av at jeg sente min gamle 45Gb IBM 75GXP til psdata en dag her. De fant ut att de var feil på den, så sendte de meg en 60Gb 120GXP tilbake. Er det samme problemet på disse diskene som alle andre IBM disker? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Tror ikke det er så mye direkte feil på 120GXP (og ibm generelt har ikke dårlige disker), men 120GXP serien bør ikke stå på mer enn 8 timer om dagen. Litt kjipt hvis du skal på tg i påsken :sad: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Bra jeg ikke har den disken der da :razz: Med litt disk-kjøling da? Går det bra da?? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Tror egentlig ikke det er bare temp som er problemet, ibm har sikkert noe om det på sidene sine, skal sjekke om jeg finner noe der. Lenke til kommentar
Thomas99101 Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 ja det er det de anbefaler, men denne er mye bedre enn 60 GXP! du bør være fornøyd! fikk tilogmed mere plass ... og den er mye mer raskere, stillere og kaldere enn 60 GXp serien.. Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Ikke kjøp harddisker fra IBM. Har hørt om folk som har samme problemer med 120GXP-serien som det er med 60GXP-serien. Et bedre valg vil være Seagate Barracuda eller Western Digital Caviar. Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Har 60GXP disk! 46g idle! Kabinett tempen kommer til nye høyder. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Min IBM 120... 40gigabyte levde i 2 måneder :'( Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 jeg har en 60gb ibm, den ligger på 35grader idle! jeg har ikke hatt noen problem med den enda! men jeg kjøpte en 80gb fra psdata, den funka ikke så jeg måtte sende inn! urk! Lenke til kommentar
Thomas99101 Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Huff, slutt å forvirr fyren...dette skal være et hjelpeforum for folk... Dette er en ny ibm serie...dette er ikke 60 GXP.....den er like kald som western sine disker, og mye kaldere enn 60 GXP disken.. sjekk testen på hardware.no også Dessuten sier komplett de ikke har hatt problemer med 120 GXP disken ennå... Western har faktisk også en del problemer.....og ibm er raskere....sats på ibm eller seagate Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 ibm 120 gxp er utrolig kjølig. lager ikke noe særlig lyd heller.Jeg må legge øret inntil for å høre at den. har hatt den noen måneder nå og har ikke opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
normal Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 ikke kjøp noen ibm disk uansett hvordan de måtte prestere bedre enn forige osv. historien gjentar seg: slik var det med 75 og 60 GXP og. Først komde veldig bra ut i tester (spesielt 75,den det var mest problemer med) og etter en stund begynte klagene å hagle. Det sier jo litt når ibm sier at den tåler max 8 timers drift per dag... tenk om man skulle begynt å selge biler som var så dårlig at de ikke tålte mer enn 8 timers kjøring per dag. nei, BOIKOTT ibm sier nå jeg, de må begynne å forstå alvoret Lenke til kommentar
normal Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 ikke kjøp noen ibm disk uansett hvordan de måtte prestere bedre enn forige osv. historien gjentar seg: slik var det med 75 og 60 GXP og. Først komde veldig bra ut i tester (spesielt 75,den det var mest problemer med) og etter en stund begynte klagene å hagle. Det sier jo litt når ibm sier at den tåler max 8 timers drift per dag... tenk om man skulle begynt å selge biler som var så dårlig at de ikke tålte mer enn 8 timers kjøring per dag. nei, BOIKOTT ibm sier nå jeg, de må begynne å forstå alvoret Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg har en IBM 120GXP 80 Gb og er veldig fornøyd med den. Jeg har ikke had noen problemer med den. Den er rask og stillegående. Hittil har jeg ingen motforestillinger ovenfor IBM og denne disken. Lenke til kommentar
anbjornk Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hei, To av tre IBM disker jeg har hatt, er føkkte. Jeg har klart å redde den ene med "low level format", men det spørst hvor lenge den holder. Den ene er 60gxp, den andre 75gxp. Jeg anbefaler ingen å kjøpe IBM disker, spesielt ikke hvis de overklokker fsb`en. Mvh AK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå