Gå til innhold

Er IBM 120GXP serien bra?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på det pga av at jeg sente min gamle 45Gb IBM 75GXP til psdata en dag her. De fant ut att de var feil på den, så sendte de meg en 60Gb 120GXP tilbake. Er det samme problemet på disse diskene som alle andre IBM disker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Huff, slutt å forvirr fyren...dette skal være et hjelpeforum for folk...

Dette er en ny ibm serie...dette er ikke 60 GXP.....den er like kald som western sine disker, og mye kaldere enn 60 GXP disken..

sjekk testen på hardware.no også

Dessuten sier komplett de ikke har hatt problemer med 120 GXP disken ennå...

Western har faktisk også en del problemer.....og ibm er raskere....sats på ibm eller seagate

Lenke til kommentar

ikke kjøp noen ibm disk uansett hvordan de måtte prestere bedre enn forige osv.

historien gjentar seg: slik var det med 75 og 60 GXP og. Først komde veldig bra ut i tester (spesielt 75,den det var mest problemer med) og etter en stund begynte klagene å hagle. Det sier jo litt når ibm sier at den tåler max 8 timers drift per dag... tenk om man skulle begynt å selge biler som var så dårlig at de ikke tålte mer enn 8 timers kjøring per dag.

nei, BOIKOTT ibm sier nå jeg, de må begynne å forstå alvoret

Lenke til kommentar

ikke kjøp noen ibm disk uansett hvordan de måtte prestere bedre enn forige osv.

historien gjentar seg: slik var det med 75 og 60 GXP og. Først komde veldig bra ut i tester (spesielt 75,den det var mest problemer med) og etter en stund begynte klagene å hagle. Det sier jo litt når ibm sier at den tåler max 8 timers drift per dag... tenk om man skulle begynt å selge biler som var så dårlig at de ikke tålte mer enn 8 timers kjøring per dag.

nei, BOIKOTT ibm sier nå jeg, de må begynne å forstå alvoret

Lenke til kommentar

Hei,

To av tre IBM disker jeg har hatt, er føkkte. Jeg har klart å redde den ene med "low level format", men det spørst hvor lenge den holder. Den ene er 60gxp, den andre 75gxp.

Jeg anbefaler ingen å kjøpe IBM disker, spesielt ikke hvis de overklokker fsb`en.

Mvh

AK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...