chriss Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hei Jeg har tenkt å kjøpe en "ultraportabel" pc. Det som er viktig er: -minst mulig -trådløs lan -Lett (under 2kg) Jeg har tenkt å bruke rundt 15000 kroner (eller mindre) på dette kjøpet. Har sett litt på x300 fra dell. Noen som har erfaringer med dell? Har også sett litt på compaq sin, nc4000. Men så kom jeg over en annen pc fra asus. Vært veldig lite tester om den men den heter s5200N Asus s5200N Denne har jeg også sett til salg i en norsk nettbutikk til ca 14-15 tusen kr(mener jeg) Noen som har hørt noe om asus sine bærbare? Noen som har noen andre pc forslag til meg? Takker for alle svar Endret 8. mars 2004 av chriss Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 De selges på: http://www.quad.no Lenke til kommentar
chriss Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Takk for adressen. Noen som har hatt noen erfaringer med asus pc?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Stikk innom her heller, er nok flere svar å finne. Moderatorer; er posting om bærbar i "Hjelp, jeg skal ha ny PC" -delen feilpost? Lenke til kommentar
chriss Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 oki. har sett igjennom det forumet. fant ingen som har hatt noen erfaringer med de pc'ene. -x300 -nc4000 -s5200N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå