cyberho Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 her for litt siden installert Norton AV og personal firewall. der får man beskjed hver gang et program forsøker og tilkoble internett. så her om dagen fikk jeg opp melding fra personal firewall om at MSN messsenger prøvde å tilkoble.da valgte jeg nei+alltid bruk denne instillingen.. jaja gjort er gjort men da jeg skulle prøve å fikse det på personal firewall var det mange "options" jeg ikke kunne bruke for jeg var visst ikke systemadministrator.. Jeg har også prøvd å logge meg på i sikkerthetsmodus med administrator brukeren , men da funket det ikke heller(!) hva kan jeg gjøre..har lyst å slette hele dritten ,men det funket heller ikke... noen som vet hva jeg kan prøve? ALDRI MER NORTON PÅ MEG Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Åpne norton internet security. I "Status & Settings" velger du "Personal Firewall". Klikk på configure. Øverst velger du deretter "Program Control" I den listen der finner du fram til "Microsoft MSN Messenger" og velger "Permitt All" Det kan være flere typer av filene dersom du har oppgradert MSN Messenger noen ganger.. Dersom du vil gjøre det enda enklere så kan du bare laste ned den siste versjonen og installer den. Da får du spørsmål fra Norton Internet Securty igjen om prgrammet skal få tilgang til nettet. Men dersom du har den siste versjonen installert vil det ikke fungere. Da kan en eldre versjon kanskje fungere.. Lenke til kommentar
Marik Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 I Norton Internet Security gå inn på Options og program Control under manual program control, fjerner du MSN. Neste gang msn prøver å gå på nettet er det bare å tillate programet det. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 off..."you have not got the nessesary rights to configure the item you have dubble clicked" FY! Lenke til kommentar
Marik Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Da er det bare å slette norton antar jeg, og du kan installere det igjen. Da er du administrator. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har du prøvd å logge deg inn som Administrator?? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 hehe, det funker liksom ikke .kan ikke slette heller.jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå