CaGe Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei. Noen som vet om man kan få hangglider til Demo 2? Hvordan? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 det står forklart på denne sida. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Demo2? Har det kommet 2 demoer? Jeg får i alle fall ikke min versjon til å funke. Folk sier det er driveren. Jeg gidder ikke å skifte tilbake til en gammel driver bare pga en demo. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nei det har ikke komme noen ny demo til Far Cry! Det er bare ett nytt brett som man kan laste inn i den allerede slupne demoen. Og hangglideren får du ved å "patche" original demoen. (samt litt annet snacks) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den som var på siste PC GamerUK DVD'n funker ikke hos meg. Kræsjer maskinen fullstendig på Loading... skjermen etter ei lita stund. Har prøvd flere versjoner av skjermdrivere. Har AMD 2600+, Radeon 9800Pro og 512MB DDR-RAM. Bugga demo Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) det går ann å laste ned full instal filer til research demoen på f.eks gamershell. *edit. du får lyd og alt sånn med full instal. Endret 9. mars 2004 av ttt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den som var på siste PC GamerUK DVD'n funker ikke hos meg.Kræsjer maskinen fullstendig på Loading... skjermen etter ei lita stund. Har prøvd flere versjoner av skjermdrivere. Har AMD 2600+, Radeon 9800Pro og 512MB DDR-RAM. Bugga demo Har du byttet ut Campaign.lua-filen? Har du plassert reseach-filene på sine 2 riktige steder? Sjekk dette du... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 de ekstra filene man bare kopierte over i far cry mappen gjør uansett slik at man ikke får lyd når andre skyter,snakker osv. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei! Jeg har fulgt instruksjoner som forklart, finner ikke hangglider...hvor er den? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei!Jeg har fulgt instruksjoner som forklart, finner ikke hangglider...hvor er den? eg har bare prøvd den i den første demoen. og der begynner du med den i staden for i båten. så det er ikkje sikkert at den virker i research bana Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvordan gjorde du? Vet det står forklart i guiden, men får ikke det til. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvordan gjorde du? Vet det står forklart i guiden, men får ikke det til. det er bare å laste ned fila og legge den inn på mappa sånn det står forklart på sida. beklager at det vart litt dårleg forklart, sitter på skulen med ein lærar som går litt for mykje fram og tilbake rundt meg (burde kanskje ikkje sitte på internett når vi har prøve) men eg skal forklare betre når eg kjem heim, vist du ikkje har fått det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå