Pronto Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Har fått problemer med musarmen. Må ha en mus som ikke må flyttes, men med kule på toppen. Har noen erfaringer med Microsoft trackball explorer mus ? Eller noen andre av samme type. Tar det tid å venne seg til den ? Er det brukbar til alt det samme som en vanlig mus ? Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Skal du ha en trackball, ville jeg anbefale Logitech fremfor Microsoft. Det eneste jeg ikke vil anbefale deg å gjøre, er å bruke en trackball til spilling (spesielt FPS spill, som Quake, etc), ellers er den like fullverdig som en hvilken somhelst annen mus. Det eneste er at du må rense den litt oftere. Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 12:57, Pronto skrev:Har fått problemer med musarmen.Må ha en mus som ikke må flyttes, men med kule på toppen.Har noen erfaringer med Microsoft trackball explorer mus ? Eller noen andre av samme type.Tar det tid å venne seg til den ? Er det brukbar til alt det samme som en vanlig mus ? Jeg hadde samme problemet! Kjøpte meg en Logitech Trackball, etter litt avlastning ved bruk av den har problemene forsvunnet. :smile: Bra at du tar problemet på alvor, alt for mange som sliter med kronisk musesyke... Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg bruker Logitech Trackman FX trådløs trackball. Den er helt glimrende, kommer aldri til og gå over til mus igjen. Jeg bruker den til spill, Photoshop, self. windows bruk og jeg kan ikke klage på den på noen områder. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Takk for gode råd, det ble en Logitek Trackman trådløs. Var litt skeptisk, men måtte jo bytte mus, og ble veldig positivt overrasket. Den var lett å venne seg til, og god å bruke, anbefales videre. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 13:01, PlacidDragon skrev:Det eneste er at du må rense den litt oftere. Dei fins i optisk variant og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå