Ronnie Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Hei Jeg har som dere ser av emnet et ATI AiW 128 PCI, med tv-tuner. Jeg kan tenke meg å oppgradere skjermkortet i nærmeste framtid, men jeg kunne tenke meg å fremdeles bruke tv-tuneren i ATI kortet. Er det mulig å disable skjermkortet og bare beholde tv-tuner delen av kortet og bruke PCI slot til denne. Og kjøpe et AGP skjermkort. Ronnie Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 AGP slott og PCI slott er ikke kopatible. Hvis du vil beholde ATI kortet så må det bli stående i AGP slotten. Du har altså valget mellom et PCI skjermkort eller å fjerne ATI kortet og kjøpe et nytt AGP skjermkort. Yngve Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 du kan fint sette i nytt skjermkort siden det du har er pci .. du kan velge i windows at du bare vil bruke det nye kortet til å vise skjermbilde, og da kan du sikkert bruke tv tuneren på ati korte fortsatt. Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Sorry , jeg var litt for kjapp. ATI kortet kan selvfølgelig bli stående i PCI porten. Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 5. november 2001 Forfatter Del Skrevet 5. november 2001 Takker for svarene, jeg vet ikke helt om jeg ønsker å forsøke dette allikevel, ser at ATI kommer med et nytt All in Wonder kort. ATI All in Wonder 8500, dette skal realeases på slutten av dette året. Tenker nok at jeg kjøper det når det kommer til Norge. Ronnie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå