:---{D Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg sitter kjeder meg veldig i matte-timene for tiden, og sitter ofte å spiller på mobilen.... En annen i klassen min har også 3650 og det hadde vært kult å spille andre spill snake ex over bluetooth sammen... Hvilke spill er kule å spille sammen over bluetooth????? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan ikke UNGÅ agile fighter! Karate sloss spill...helt rått spill, syk grafikk! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bluetoothdart er et greit spill som man kan spiller over bt. Problemmet er man kan ikke sku av lyden. På min 6600 kan man holde den ene fingeren over høytaleren slik at problemmet er løst men vet ikke hvor høytaleren sitter på en 3650. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Bluetoothdart er et greit spill som man kan spiller over bt. Problemmet er man kan ikke sku av lyden. På min 6600 kan man holde den ene fingeren over høytaleren slik at problemmet er løst men vet ikke hvor høytaleren sitter på en 3650. Kjipt hvis det plutselig kommer en lyd når alle er halt stille i mattetimen... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 bluetooth dart er ganske småkjedelig, agilefighter er uten tvil d beste blåtannspillet pr. dags dato! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Du har jo også Nokia's eget Space Impact spill da. Kan lastes ned fra nokia.com. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 problemet med lyd på spillet kan lett løses med å sette telefonen på lydløs Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 problemet med lyd på spillet kan lett løses med å sette telefonen på lydløs Sant det!!! Har gjort det på noen andre spill... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Du har jo også Nokia's eget Space Impact spill da. Kan lastes ned fra nokia.com. Jah det er faktisk veldig gøy...den aller nyeste versjonen... Meg å en venn satt å spilte det i 3 timer.... Anbefales! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 3D Rally Pro er også eid over bluetooth! Lenke til kommentar
Mustang Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) alle sier at bluetooth har en rekkevidde på 10meter.. me jeg og en kamerat var kanskje 30meter og det virka da... synes det er litt rart.. Endret 17. mars 2004 av Mustang Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Da skulle man spilt vettu Mustang Men vi var faktisk bare 20 meter fra hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå