@b Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hver gang jeg skriver inn "c" i DOS henger maskinen seg helt opp. Derfor kan jeg ikke bruke kommandoen "cd" når jeg skal installere OS på formatert hardisk. Jeg har prøvd å starte opp med både oppstartsdiskett fra bootdisk.com og Windows 98 SE installasjons CD. Hva skal jeg gjøre? Endret 10. mars 2004 av @b Lenke til kommentar
@b Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Probleminnstilling endret. Håper på svar. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 sprøtt! mitt forslag er def tastatur eller tastaturport... se hva som skjer hvis du prøver et annet tastatur... evt. er det en annen komponent i maskinen som er defekt, og på en eller annen syk måte drar med seg resten av maskinen når den mottar et signal. (modemer har en syk tendens til å drepe maskiner for eksempel... ta ut modemet, og maskinen funker som aldri før)... i dette tilfellet ville jeg bare prøvd litt forskjellig... søk på google også.. kanskje noen andre har hatt samme problem før... lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå