Qwseyvnd Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har tenkt å ta av min "gamle" Intel P4 2.4 ghz "B"..klarer ikke dette med skalpellkniv. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) vel kameraten min greide jo å skjøre seg onkli i tommern tappet kniv er fali det åjada.. hehe, sorry dårlige bilder da, men jeg kommer til å ta flere neste gang, ok for å fortelle hvordan jeg gjorde dette.. Jeg la cpuen på en 50 CD spindel, og så vasker jeg rundt, med tommelen, og så kjente jeg med neglen den gummi kanten så bare skjærte jeg sakte og kontrollert (kremt) rundt hele greia, det så ikke ut som om det var noe kretser langt oppe, kom mange ganger nær krtes-stedet eller hva jeg skal kalle det. Ble bare riper i lakken og så etter jeg hadde skjært rundt eller spikka en god stund så løsnet det seg, tok så å brakk opp lokket, under der fant jeg en kg med tannpasta, eller noe som skulle ligne en billig kjølepasta, etter dette utvidet jeg det lille pasta opp samlings hølet på p4'spreadern og nå er den på nøkkel knipe.. jeg er MAGNE30. Endret 15. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har tatt vekk den IHS... Boxed kjøler, 2.4 ghz @ 2.988 ghz, 1.69 vcore: 50 grader idle. Skal prøve den dyre gode Intel P4 2.8 ghz 800 fsb... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 flott klokka, har du hva slags minne har du? jeg kommer opp i 2.92 med pc2700 twinmos (kjører 4:5), og 3.1 med minne på 1:1.. Men jeg syns maskina yter bedre med minne dividerern på 4:5.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå