DanielJ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 for noen dager siden klarte jeg det utrolige, jeg la en cola flaske ned i samme bag som "lan-utstyret" var i. dette inkluderte mus, tastatur, ladninger... Jeg var på vei hjem fra en kompis, hadde vært hos han med pc'n, og legger merke til at nederste halvdel av baggen min er våt.. jeg løper inn på kjøkkenet, og river opp baggen mens jeg venter det verst tenkelige.. og sannelig hadde det skjedd..cola flasken var tom, og aaaalt som var i den baggen hadde blitt dusja med cola, badet i cola egentlig.. Såh, for å komme til poenget..tastaturet mitt er dødt, prøver å fikse det men tviler på at det funker igjen..jeg er da på jakt etter et nytt tastatur, det må være ergonomisk, altså med "knekk" i midten, og det skal ikke være en "pakke" med mus og tastatur.. kan noen hjelpe meg? har lett, men finner ikke.. Daniel Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Logitech har et sånt.. mener Microsoft har et også. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Logitech har et sånt.. mener Microsoft har et også. Det du faktisk kan gjøre er og legge tastatur og mus i dusjen, og dusje det. Det kan funke. Har funka hos meg, men det er viktig at du lar det tørke skikkelig! Er du heldig så får du det til å funke Hvorfor ha splitta tastatur? Det er jo ikke no spess godt det? Smak og behag Lenke til kommentar
DanielJ Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) joa, har sjekka på microsoft og logitech sine produkter. men disse kommer i pakker, altså med mus og tastatur. ikke hva jeg vil ha, fant et keyboard fra Ortek som kanskje kan være kurant. Og faktisk, så har jeg dusja keyboardet..og skal la det stå å tørke i et par dager og jo, splitta tastatur er det beste Endret 9. mars 2004 av DanielJ Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Eg sølte ein halv liter vatten.... tok å snudde tasta turet å la det til tørk LENGE..... Funker fint i dag det.... (cola er verre) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 De gode tastaturene får du ikke kjøpt løse. Uansett, musene som følger med er bare til å stue vekk.. bare rusk, og tviler på at pakkene ville kostet så voldsomt mye mindre uten dem. ^- Knakende bra. Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) her er et par fra kompett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=18&GrpID=5&s=p sry at jeg ikke fant noen løse tastaturer, men... Endret 17. mars 2004 av megSelv :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå