GSM Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) hmm. I følge den testen er jeg vist klin gal Paranoid: Low Schizoid: moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Forstod ikke alle spørsmålene helt tror jeg Endret 8. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Endret 8. mars 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High hehe Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: Very High Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Low Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Får det ikke helt til å stemme. Er absolutt ikke paranoid jeg Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: Very High Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate men dette viste jo jeg fra før jo! hahaha The wretched King Minos has decided your fate. His tale wraps around his body 8 times. The sweet light no longer strikes against your eyes. Your shade has been banished to... the Eigth Level of Hell - the Malebolge! Eigth Level of Hell - the Malebolge -------------------------------------------------------------------------------- Many and varied sinners suffer eternally in the multi-leveled Malebolge, an ampitheatre-shapped pit of despair Wholly of stone and of an iron colour: Those guilty of fraudulence and malice; the seducers and pimps, who are whipped by horned demons; the hypocrites, who struggle to walk in lead-lined cloaks; the barraters, who are ducked in boiling pitch by demons known as the Malebranche. The simonists, wedged into stone holes, and whose feet are licked by flames, kick and writhe desperately. The magicians, diviners, fortune tellers, and panderers are all here, as are the thieves. Some wallow in human excrement. Serpents writhe and wrap around men, sometimes fusing into each other. Bodies are torn apart. When you arrive, you will want to put your hands over your ears because of the lamentations of the sinners here, who are afflicted with scabs like leprosy, and lay sick on the ground, furiously scratching their skin off with their nails. Indeed, justice divine doth smite them with its hammer. The Dante's Inferno Test has banished you to the Eigth Level of Hell - the Malebolge! Here is how you matched up against all the levels: Level | Score Purgatory | Very Low Level 1 - Limbo | Very Low Level 2 | Very High Level 3 | High Level 4 | Very High Level 5 | Very High Level 6 - The City of Dis | Very High Level 7 | Very High Level 8- the Malebolge | Very High Level 9 - Cocytus | Very High Level descriptions: http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-information.html Take the test: http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mv jeg skal visst få det koselig når jeg tar repern og besøker Han under.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Disorder Rating Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Low Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate Uh.. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate o_O Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Oh dear.. Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hmm... ser det er mange som får høyt på ende av de... Er det jeg som er crazy siden jeg fikk Low på de fleste da? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Disorder Rating Information Paranoid: High click for info Schizoid: Low click for info Schizotypal: Low click for info Antisocial: Low click for info Borderline: Low click for info Histrionic: Very High click for info Narcissistic: Very High click for info Avoidant: Low click for info Dependent: Low click for info Obsessive-Compulsive: Moderate click for info WTF? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 er visst ikke helt rekti i hue.. Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Den testen var ikke helt god da, den sa blant annet at jeg ikke er antisosial, noe jag svarte ja til og virkelig er... Men noe var skremmende riktig, gidder ikke å poste det her men Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Schizoid: High Det var ikke den verste å få high på akkurat.. er en loner, men ser ikke på det som en personlighetsforstyrrelse!? Schizotypal: Moderate Narcissistic: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate At jeg er både narcissistic og schizoid er litt selvmotsigende, da schizoid ikke trenger ros, mens en narcissistic elsker/må ha det. Narcissistic må være det motsatte av meg, jeg blir brydd av ros og har plagsomt høy medfølelse for andre. Obsessive-compulsive på moderat er vel korrekt ja, er en liten perfeksjonist. Til å være en så enkel test er jeg overrasket over hvor bra det stemte. Testen virker ikke hos meg.Jeg tar utgangspunkt i slike tester at du har litt problemer hvis du tar svaret fra en slik test seriøst. Er du sinnsyk, vet du det sikkert selv Det er akkurat det du ikke gjør! Det er vel det som er litt av pointet med testen. Spørsmålet er om folk som har problemer klarer å svare ærlig på en slik test, så den er kanskje dømt til å misslykkes med sitt formål? Det som kan være interessant er å ta testen for noen du kjenner godt, og slik du vil tippe den personen ville svart. Det er som regel de rundt deg som merker at det er noe.. en god idè, hvis du tar dette seriøst da, ville kanskje vært å vise resultatet til en venn, og spør om dette stemmer.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Den testen var ikke helt god da, den sa blant annet at jeg ikke er antisosial, noe jag svarte ja til og virkelig er... Men noe var skremmende riktig, gidder ikke å poste det her men AntisocialA common misconception is that antisocial personality disorder refers to people who have poor social skills. The opposite is often the case. Instead, antisocial personality disorder is characterized by a lack of conscience. People with this disorder are prone to criminal behavior, believing that their victims are weak and deserving of being taken advantage of. They tend to lie and steal. Often, they are careless with money and take action without thinking about consequences. They are often agressive and are much more concerned with their own needs than the needs of others. sikker på at du mener at du er antisocial? Ifølge denne definisjonen er antisocial nesten for psykopat å regne. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå