Gå til innhold

Personality Disorder Test Results

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm. I følge den testen er jeg vist klin gal :D:realmad::D:ermm:

Paranoid: Low

Schizoid: moderate

Schizotypal: High

Antisocial: Low

Borderline: Low

Histrionic: moderate

Narcissistic: Moderate

Avoidant: Low

Dependent: Low

Obsessive-Compulsive: Moderate

Forstod ikke alle spørsmålene helt tror jeg :no:

Endret av GSM
Lenke til kommentar

Paranoid: High

Schizoid: High

Schizotypal: Low

Antisocial: High

Histrionic: Moderate

Narcissistic: High

Obsessive-Compulsive: Low

Får det ikke helt til å stemme. Er absolutt ikke paranoid jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Disorder | Rating

Paranoid: High

Schizoid: Very High

Schizotypal: Moderate

Antisocial: High

Histrionic: Moderate

Narcissistic: High

men dette viste jo jeg fra før jo! :p

hahaha

The wretched King Minos has decided your fate. His tale wraps around his body 8 times.

The sweet light no longer strikes against your eyes. Your shade has been banished to... the Eigth Level of Hell - the Malebolge!

Eigth Level of Hell - the Malebolge

--------------------------------------------------------------------------------

Many and varied sinners suffer eternally in the multi-leveled Malebolge, an ampitheatre-shapped pit of despair Wholly of stone and of an iron colour: Those guilty of fraudulence and malice; the seducers and pimps, who are whipped by horned demons; the hypocrites, who struggle to walk in lead-lined cloaks; the barraters, who are ducked in boiling pitch by demons known as the Malebranche. The simonists, wedged into stone holes, and whose feet are licked by flames, kick and writhe desperately. The magicians, diviners, fortune tellers, and panderers are all here, as are the thieves. Some wallow in human excrement. Serpents writhe and wrap around men, sometimes fusing into each other. Bodies are torn apart. When you arrive, you will want to put your hands over your ears because of the lamentations of the sinners here, who are afflicted with scabs like leprosy, and lay sick on the ground, furiously scratching their skin off with their nails. Indeed, justice divine doth smite them with its hammer.

The Dante's Inferno Test has banished you to the Eigth Level of Hell - the Malebolge!

Here is how you matched up against all the levels:

Level | Score

Purgatory | Very Low

Level 1 - Limbo | Very Low

Level 2 | Very High

Level 3 | High

Level 4 | Very High

Level 5 | Very High

Level 6 - The City of Dis | Very High

Level 7 | Very High

Level 8- the Malebolge | Very High

Level 9 - Cocytus | Very High

Level descriptions: http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-information.html

Take the test: http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mv

jeg skal visst få det koselig når jeg tar repern og besøker :devil: Han :devil: under..

Lenke til kommentar

Disorder        Rating

Paranoid:        Low

Schizoid:        Moderate

Schizotypal:      Moderate

Antisocial:        Low

Borderline:        Low

Histrionic:        Low

Narcissistic:        Moderate

Avoidant:        Moderate

Dependent:        Low

Lenke til kommentar

Disorder Rating Information

Paranoid: High click for info

Schizoid: Low click for info

Schizotypal: Low click for info

Antisocial: Low click for info

Borderline: Low click for info

Histrionic: Very High click for info

Narcissistic: Very High click for info

Avoidant: Low click for info

Dependent: Low click for info

Obsessive-Compulsive: Moderate click for info

WTF?

Lenke til kommentar

er visst ikke helt rekti i hue..

Paranoid: Moderate

Schizoid: Low

Antisocial: Moderate

Borderline: Moderate

Histrionic: Low

Avoidant: High

Dependent: Moderate

:fun:

Lenke til kommentar

Schizoid: High

Det var ikke den verste å få high på akkurat.. er en loner, men ser ikke på det som en personlighetsforstyrrelse!?

At jeg er både narcissistic og schizoid er litt selvmotsigende, da schizoid ikke trenger ros, mens en narcissistic elsker/må ha det. Narcissistic må være det motsatte av meg, jeg blir brydd av ros og har plagsomt høy medfølelse for andre. Obsessive-compulsive på moderat er vel korrekt ja, er en liten perfeksjonist. :)

Til å være en så enkel test er jeg overrasket over hvor bra det stemte.

Testen virker ikke hos meg.

Jeg tar utgangspunkt i slike tester at du har litt problemer hvis du tar svaret fra en slik test seriøst. Er du sinnsyk, vet du det sikkert selv :)

Det er akkurat det du ikke gjør! Det er vel det som er litt av pointet med testen. Spørsmålet er om folk som har problemer klarer å svare ærlig på en slik test, så den er kanskje dømt til å misslykkes med sitt formål? Det som kan være interessant er å ta testen for noen du kjenner godt, og slik du vil tippe den personen ville svart. Det er som regel de rundt deg som merker at det er noe.. en god idè, hvis du tar dette seriøst da, ville kanskje vært å vise resultatet til en venn, og spør om dette stemmer..

Lenke til kommentar
Den testen var ikke helt god da, den sa blant annet at jeg ikke er antisosial, noe jag svarte ja til og virkelig er...

Men noe var skremmende riktig, gidder ikke å poste det her men :p

Antisocial

A common misconception is that antisocial personality disorder refers to people who have poor social skills. The opposite is often the case. Instead, antisocial personality disorder is characterized by a lack of conscience. People with this disorder are prone to criminal behavior, believing that their victims are weak and deserving of being taken advantage of. They tend to lie and steal. Often, they are careless with money and take action without thinking about consequences. They are often agressive and are much more concerned with their own needs than the needs of others.

sikker på at du mener at du er antisocial? :) Ifølge denne definisjonen er antisocial nesten for psykopat å regne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...