b-real Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Personality Disorder Test Results Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv Endret 8. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Urk, orka ikke å ta testen. Kjørter for høy oppløsning, og da sliter jeg med å se hvilket svar som hører sammen med hvilket spørsmål. :--------/ Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hoi, den testen var lang Her er mine resultater ihvertfall. Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Var vel ikke så ille? Var et par av spørsmåla jeg ikke skjønte helt Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Disorder Rating Paranoid: Low Schizoid: High Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Jaja, resultat med raud tekst kan vell umogleg vere særlig bra. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Your Results: Disorder Rating Information Paranoid: Low click for info Schizoid: Moderate click for info Schizotypal: Moderate click for info Antisocial: High click for info Borderline: Moderate click for info Histrionic: High click for info Narcissistic: High click for info Avoidant: High click for info Dependent: High click for info Obsessive-Compulsive: Moderate click for info Jaja det gikk bedre enn eg trodde. :S Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ja ja Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Disorder Rating Information Paranoid: Very High Schizoid: Very High Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low heh :0 Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Lenke til kommentar
adawen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Ehm.. Now I'm confused.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High Hoohoo! Styr unna folkens, jeg er på bærtur! (Ja , jeg var ærlig når jeg tok testen...) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Når jeg satt å svarte på testen trodde jeg det kom til å ble MYE verre... En ting: Noen som kan skrive opp hva alle disse merklige diagnosene som kommer i svaret betyr? EDIT: glem det, det går jo ann å bare trykke klikk for more info.. Endret 8. mars 2004 av AimAr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 dette var ikke bra, best å ikke legge ut dette, kan bli brukt mot meg i retten eller noe, Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Skremmende korrekt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Er vel enig med gunfreak. Bør ikke legges ut her Edit: Kremt..mitt resultat altså. Endret 8. mars 2004 av bhsand Lenke til kommentar
adawen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Mental note: neste gang du tar en test, LES SPØRSMÅLENE SKIKKELIG. Jeg tok testen på nytt, og her er resultatet : Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Paranoid:Low Schizoid:Moderate Schizotypal:Moderate Antisocial:Low Borderline:Low Histrionic:Low Narcissistic:Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive:Low Lenke til kommentar
kenny Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High Heh, er i alle fall klar over det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Da vet jeg det Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Testen virker ikke hos meg. Jeg tar utgangspunkt i slike tester at du har litt problemer hvis du tar svaret fra en slik test seriøst. Er du sinnsyk, vet du det sikkert selv Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Ikke så veldig spennende resultat hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå