ooo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvilken verson av counter-strike har man hvis man laster ned retail-installasjonen fra denne linken: http://www.counter-strike.net/cswizard3_fullretail.html ??????? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 retail er vel helst første versjonen. v1. eller tar eg heilt feil no. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvilken verson av counter-strike har man hvis man laster ned retail-installasjonen fra denne linken: http://www.counter-strike.net/cswizard3_fullretail.html ??????? Ehh, 1.5? Ble litt forvirra av svaret til 'ttt', så kan hende jeg misforsto spørsmålet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvilken verson av counter-strike har man hvis man laster ned retail-installasjonen fra denne linken: http://www.counter-strike.net/cswizard3_fullretail.html ??????? Ehh, 1.5? Ble litt forvirra av svaret til 'ttt', så kan hende jeg misforsto spørsmålet. sikkert eg som har feil. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Retail versjon er 1.5 Ikke lek smart. "Retail versjon er 1.5" OMG, du kunne jo bare sagt "zalo har rett", så hadde alt vært bra. Men nå har du virkelig gjort det. OBS: Nei, kan ikke fordra folk som kaller seg Garbion og leker smart. sikkert eg som har feil. I stedet for å svare når du ikke er 100% sikker, så kunne du latt være og overlatt det til meg. Eller... Nei... Det var omvendt. Noe i denne duren: Du var flink som prøvde i hvertfall, det skal du ha. Min høflige side. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bruker mine ypperste skills til og tenke ut et svar også slakter du det Haha Greit greit, du har rett Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bruker mine ypperste skills til og tenke ut et svar også slakter du det Haha Greit greit, du har rett Det er ikke noe å bli sur for. Du skal heller være glad, for det jeg skriver er alltid rett, derfor VET du at du også har rett... Konklusjon: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jaja, nok offtopic.. La oss heller legge tråden dø.. Vært mye offtopic her i det siste Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jaja, nok offtopic.. La oss heller legge tråden dø.. Vært mye offtopic her i det siste Hvorfor kan du ikke bare si "... pga zalo" i stedet for å leke at det ikke er noen sin feil? Ok, skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ikke bare deg da *Tillater meg selv denne posten fordi jeg har bursdag i dag* Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *Tillater meg selv denne posten, så har jeg akkurat 1050 poster.* Gratulerer med dagen da bestefar. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette var en VELDIG off-topic tråd. Retail, er det den du kjøper? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette var en VELDIG off-topic tråd. Retail, er det den du kjøper? Ja... Eller forstår ikke spørsmålet helt. Man kjøper en CS, oppdaterer med retailpacken, så ja... Misforsto jeg? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette var en VELDIG off-topic tråd. Retail, er det den du kjøper? Tja, på en måte.. Man kjøper jo HL og legger til en mod. Ja tråden ble litt offtopic Kanskje vi skulle gjøre det samme som webdesignfolka.. Lage en liten Spillcafe Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette var en VELDIG off-topic tråd. Retail, er det den du kjøper? Tja, på en måte.. Man kjøper jo HL og legger til en mod. Ja tråden ble litt offtopic Kanskje vi skulle gjøre det samme som webdesignfolka.. Lage en liten Spillcafe Spillcafe? Hva skal foregå i den da? Hvilken mat serveres? Seriøst da, tror jeg er litt dårlig likt av mods når jeg holder på sånt: Er det en tråd for alt slags prat da eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette var en VELDIG off-topic tråd. Retail, er det den du kjøper? Tja, på en måte.. Man kjøper jo HL og legger til en mod. Ja tråden ble litt offtopic Kanskje vi skulle gjøre det samme som webdesignfolka.. Lage en liten Spillcafe Spillcafe? Hva skal foregå i den da? Hvilken mat serveres? Seriøst da, tror jeg er litt dårlig likt av mods når jeg holder på sånt: Er det en tråd for alt slags prat da eller? All slags prat [Demo ] Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 All slags prat[Demo ] Ja, jeg var og så på den før jeg svarte, så tenke nok at det var en slik du tenkte på. Den er jeg med på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå