sveggi Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe Iriver igp 100, men den er jo så sinnsykt dyr i norge. Ser på hardwares prisguide at det er et par som sier de har kjøpt den fra usa til omlag 1600 m moms osv. Noen som vet hvor du kan få tak i denne spilleren for ca 2000 ifra usa? jeg har testet mangen forskjellige nettbutikker i usa, men har ennå ikke funnet en som sender. Hjelp?!?! ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 9. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Er det ingen som vet noe?? En butikk som sender til norge da?? Vær så snill?!?! Det er vell noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) det er en tråd oppe allerede her btw: pass på bumping! (dvs flere poster etter hverandre for at tråden skal komme på toppen av listen)Selv om du er nye her betyr det ikke at reglene \ rettningslinjene ikke gjelder for deg Endret 13. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
Taita Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du kan jo registrere deg hos dette firmaet da får du en adresse i usa som varene blir sendt til også ordner firmaet resten. Har ikke prøvd men har hørt at den funker helt greit. http://www.magnum.no/ mvh Taita Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Unskyld så veeeeeeldig masse dub, men jeg så ikke den posten.. Dessuten så prøver jeg ikke å "bumpe" men det var 4 dager uten svar så jeg gjorde et siste forsøk.. sorry Takk for svar taita skal sjekke det ut Endret 13. mars 2004 av sveggi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå