Gå til innhold

hvordan få tak i AMD-klistremerke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan folka som har fått AMD case badge fra AMD.com vennligst si åssen man får tak i det?! :smile: Hvilken mail addresse vil skal henvende oss til ellerno. Jeg har lyst til å fylle opp case badge plassen på kabinettet mitt. Ville likt å sett at jeg hadde fått gratis tilsendt case badge fra AMD!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-22 12:01, borre skrev:

Unnskyld meg, men hvorfor vil du ha et AMD-klistremerke på en Intel-maskin?



 

Kansje han i likhet med meg og ganske mange andre har TO eller flere maskiner ? :smile::)

Jeg har en IBM Celeron 500 og en AMD :smile: 1133.

Kunne også tenke meg et AMD merke til å ha på Chieftechkabinettet mitt.

Lenke til kommentar

Hva med å ringe 1-800-222-9323, og spørre om de kan sende merker. Dette er nummeret som er oppgitt dersom du skal bestille teknisk dokumentasjon på CD. Det er ikke oppgitt noe pris på CD'en så det ser ut som den også er gratis. Kan være verdt et forsøk.

 

Bestiller Microplex merkene fra AMD, og isåfall hva betaler de for disse?

 

[ Denne Melding var redigert av: TROGSTAD på 2002-03-22 16:18 ]

Lenke til kommentar

Mircoplex får sikkert klistremerkene fra komplett, multicom etc for en tier :smile: Også er de så snille etterpå at vi kan få kjøpe dem for 25,50. Ingen som sier at de egentlig skulle vært med CPUene i første omgang.

 

[ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-03-22 16:40 ]

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte deler til å bygge sammen en PC fra http://www.trondheimdata.no og da jeg ba om å få tilsendt en slikt klistremerke sendte de det til meg gratis.

 

Kameraten min syntes det var stilig og ville også ha et, han sendte en mail til de og bad om å få tilsendt et han også. Etter et par dager kom det i posten (gratis), han hadde ikke kjøpt noe hos de før.

 

Kanskje de er verdt å prøve, bare et tips.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: cooltech på 2002-03-22 19:12 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: cooltech på 2002-03-22 19:18 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-22 19:33, CrZy_T skrev:

hva med bare og stikke innom stand'n dems på cebit?? da får du med en amd-pin og en amd-penn i tillegg =)


(og til underrettning, jeg kjører intel på alt jeg har)


 

...hadde bare vært så lett så :grin:!!!! det er ikke alle som kommer dit :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...