SharkAss Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har noe problemer med en film jeg skulle laste ned og håpet noen kunne ha hjulpet meg... Får ikke spilt filmen fordi i mappene er det ca. 40 filer ved navnet : xpd-bioa1 Alle filene har bare .001, .002, .003 som filtype.... Hvordan kan jeg få spilt av dette/ gjort det om til en fil??? På forhånd takk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 vi prater ikke om ulovlig nedlasting her på forumet du får nok ikke hjelp nei... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 skaff deg winRAR, og unrar den første filen Hvem sa at det var warez man snakkert om? For alt du vet, kan det jo ha vært en familiefilm elns Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Vær litt forsiktig med hva dere diskutere folkens... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Vare ikke nesten det jeg sa da??? JAja gud veit.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 For alt vi vet, kan dette ha vært en film som er lovlig og laste ned. Det er lov å diskutere WinRAR og *.rar-filer på dette forumet regner jeg med? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 sette sammen alle klippene i videomack? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nei, det er en .rar fil som er delt opp i flere deler, så når du unrar'er den første filen (.rar eller .001) så unrares alle filene, slik at du får en stor fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå