Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Nåja! Dealen er slik at jeg og Flanger har inngått en avtale om å lage en side med hovedtema, vår store interresse: musikk! Rent og skjært på grunn av mangel på skikkelige norske musikksider, og at min kamerats enorme kunnskap om all slags musikk. Dere husker vel Gitar++? Så, derfor: http://home.no.net/clickart/hw.no/instrumental/fish1.jpg http://home.no.net/clickart/hw.no/instrumental/fish2.jpg Svar jeg er ute etter: - hvilken er best? - hvorfor er den best? - hva kan forbedres? Feel free to comment! Poster bare litt halvferdige fisker siden jeg kanskje tar meg en liten pause. EDIT: Folk skifter nick i hytt og pinevær. Endret 8. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Nr 1. Den likte jeg. Fonten i menyen er alt for liten, men det var vel det eneste. Headeren var digg, er det fra gutterommet? (har allerede gitt deg kritikk, smarten) Endret 8. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 #1 Digger headeren på den Fiks: - Menyen i skriften er vanskelig å lese - Footer? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 - Footer? Det er jo bare en fisk. Ubadunisleetfooter kommer garantert. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er jo bare en fisk. Ubadunisleetfooter kommer garantert. Det gjør det sikkert, men jeg kan da vel ikke være helt sikker på at dunis har husket det? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Det er jo bare en fisk. Ubadunisleetfooter kommer garantert. Det gjør det sikkert, men jeg kan da vel ikke være helt sikker på at dunis har husket det? Hva!? Jeg!? Ikke husket? Nææh! Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva!? Jeg!? Ikke husket? Nææh! Ok Pållert; da hadde du rett Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 1 så best ut sånn designmessig,mens 2 var mer lesbar og oversiktelig.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Enig med Nimzowitsch Synes og headeren i nr1 var litt dominerende, men ellers var det veldig pent Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg synes at skriften burde vært større i menyen og overskriftene hans. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg likte nr.2 best, den var bedre lesbar, hadde bedre farger (grått er så kjedelig) og jeg likte bildet i headeren. Det eneste jeg ikke likte var "instrumental" skrifttypen og plasseringa. "Music will corrupt....." osv kunne også vært litt større GW =] Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 har tatt en titt på de før, likte toeren best da, men liker i grunn begge nå. -eneren med stilig bilde i headeren, og ellers ok oppsett, litt liten skrift i menyen. - toeren. ikke så trist som den første, litt mer farger og mer oversitklig oppsett. en oppdatering av eneren med større skrift i meny vil nok gjøre den til et godt valg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Skikkelig najs Dunis! Likte designet på 1'ern best, men hvis denne siden skal bli lagt ut til kunder osv.. (som den sikkert skal) Ville jeg satsa på 2'ern EDIT: Jeg har samme caps som han karen i headern på 2'ern Endret 8. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kvalitet. Likte #1 definitivt best, den var seksi! Men blås opp fonten i menyen et par hakk, den var så godt som uleselig no.. en liten idè til header; om du hadde et fargebilde som utgangspunkt, prøv å gjøre alt bortsett fra gitaren i midten til svart-kvitt.. sånn at det blir en stor kontrast der liksom Prøv ivertfall Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 en liten idè til header; om du hadde et fargebilde som utgangspunkt, prøv å gjøre alt bortsett fra gitaren i midten til svart-kvitt.. sånn at det blir en stor kontrast der liksom Prøv ivertfall Det hadde blitt knæsj Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 en liten idè til header; om du hadde et fargebilde som utgangspunkt, prøv å gjøre alt bortsett fra gitaren i midten til svart-kvitt.. sånn at det blir en stor kontrast der liksom Prøv ivertfall Det hadde blitt knæsj indeed *håper Dunnis har fargebilde* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 en liten idè til header; om du hadde et fargebilde som utgangspunkt, prøv å gjøre alt bortsett fra gitaren i midten til svart-kvitt.. sånn at det blir en stor kontrast der liksom Prøv ivertfall Joa! Tanken har streifa meg, men jeg gadd ikke, da det var et svart/hvitt bilde i utgangspunktet. Hadde ikke gidda til å farge, men tusen takk for godt tips! Hvorfor flasher ingen ilderne? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Danke! BTW; foten min sovna. Headeren var digg, er det fra gutterommet? Fra sxc.hu. Endret 8. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå