Compac Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sliter med å få god lyd ut av høretelefon utgangen. Merker dette spesielt når jeg ser film, kobler til anlegg men pc'en gir lavt utgangsignal og forsterkeren må skrus opp å da kommer det mye støy fra høytalerene (når det er stilt på filmen) kiipt... Vurderer eksternt lydkort, men lurer på om det finnes rimligere alternativ? Noen som har tips? Compac Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Mute volumet på alt annet bortsett fra Wave og VolumeControl. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Mute volumet på alt annet bortsett fra Wave og VolumeControl. det har eg testa..... Var kanksje litt dårlig forklart av meg.... Men selv om eg "muter" alt så kommer det støy ut på utgangen.... Compac Endret 8. mars 2004 av Compac Lenke til kommentar
Molby Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kjent problem, det enkleste er å dra ut power-pluggen og kjøre den kun på batteri under filmer.Av en eller annen årsak genererer strømforsyningene mye støy, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Kjent problem, det enkleste er å dra ut power-pluggen og kjøre den kun på batteri under filmer.Av en eller annen årsak genererer strømforsyningene mye støy, vet ikke hvorfor. det er det sprøeste!! All støy forsvant! Men batteriet varer ikkje en hel film...... Takk uansett, men vil dette si at hvis man bruker eksternt lyskort så vil lyden forsvinne eller vil den fosatt være der? Compac Ps: jeg vet mange smilies... Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Den vil nok forsvinne da, om du kjøper et i høy prisklasse! men hvor stygt er ikke det da? Skal du ha masse ekstra utstyr på laptopen er det vel enklere å kjøpe en stasjonær? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) På clas ohlson så selger de en liten skjøteledning til headsetugangen med egen volumkontroll. Kjøp den, demp lyden litt med den og skru opp volumet på pc'en. Fungerer glimrende. Iacob Endret 10. mars 2004 av iacob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå