Gå til innhold

Svarte CD-R?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en 50pack med svarte samsunger. Ser bra ut, men er klin umulig å se hvor mye som er brent på en CD, og som sagt noe herk å få merka de...

Liker bedre de hvite print CDene, selv om jeg ikke har printer til de

det er ikke lurt å legge selvlagd "print" på cd'er. vanlig ark er for tykt, og det blir i de fleste cd-romer kast i cd'ne på grunn av dette. jeg hadde noen cd'er med print som jeg ikke fikk lest, når jeg tok av det(la i lunket vann og knikket på papiret(mye jobb) så funka det helt fint. alle andre jeg kjenner har også problemer.

Tror nok han snakket om printer som skriver rett på de hvite platene - har selv en slik, og det bare ruler helt. Blir faktisk mye bedre bilder på platene enn på vanlig ark. Ikke noe som helst kast i de platene (i motsetning til de "klistrelappene" som du sikkert tenker på.

Lenke til kommentar
Har en 50pack med svarte samsunger. Ser bra ut, men er klin umulig å se hvor mye som er brent på en CD, og som sagt noe herk å få merka de...

det er ikke lurt å legge selvlagd "print" på cd'er. vanlig ark er for tykt, og det blir i de fleste cd-romer kast i cd'ne på grunn av dette. jeg hadde noen cd'er med print som jeg ikke fikk lest, når jeg tok av det(la i lunket vann og knikket på papiret(mye jobb) så funka det helt fint. alle andre jeg kjenner har også problemer.

Tror nok han snakket om printer som skriver rett på de hvite platene - har selv en slik, og det bare ruler helt. Blir faktisk mye bedre bilder på platene enn på vanlig ark. Ikke noe som helst kast i de platene (i motsetning til de "klistrelappene" som du sikkert tenker på.

jepp, det var det jeg tenkte på

Lenke til kommentar

Kult! Hva slags skriver er det?

Lenke til kommentar

Det er flere skrivere på markedet for tiden som har løsning for det. Selv har jeg Canon I865 til Ca 2000 kr. Billig blekk, med 5 patrons løsning, og råbra bildekvalitet dersom en skriver ut på spesialpapir. Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...