unforgiven Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 hei. Jeg har mistet ip-adressen til routeren. jeg har ingen console kabel, så jeg lurte på om noen har noen tips til hvordan jeg får tak i denne. jeg har MAC-adressen til den. på forhånd takk carl m Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 11:39, unforgiven skrev:hei.Jeg har mistet ip-adressen til routeren. jeg har ingen console kabel, så jeg lurte på om noen har noen tips til hvordan jeg får tak i denne. jeg har MAC-adressen til den. på forhånd takkcarl m Se på gatewayen din... det skal være ip adressen til ruteren Lenke til kommentar
unforgiven Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 hønsehue! jeg har ikke ip'n jo!! Lenke til kommentar
unforgiven Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Den kan ikke ligge i gateway når jeg aldri har brukt routeren. jeg bruker en annen router der. poenget er: Hvordan i h....... får man tak i ip adressen ved hjelp av MAC adressen? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 jeg kunne ha hjulpet deg men du oppfører deg som en drittunge... so fuck off! Lenke til kommentar
Johan Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hmm. Du kunne prøve ARP: 0) Slå av routeren 1) gå inn i dos 2) Skriv: ARP -a Dette kan vise routerens IP 3) Skriv: ARP -s (Den IPen du vil at routeren skal ha) (Routerens MAC adresse) 4) Slå på routeren Jeg er ikke sikker på om dette virker. Men en ting før du begynner: Har du prøvd 10.0.0.138 og 192.168.0.138 ? Lenke til kommentar
unforgiven Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 det fungerte ikke det heller... men nå har jeg fått tak i en console kabel. takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå