Exeter Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har en VHS som jeg må få inn på PC'n for å så brenne ut på en CD. Hvar er den greieste måten å gjøre dette på? Trenger jeg mer enn et Video inn kort / TV kort? Programvare ? Vil helst ha det enkelt; type: sett inn video "press play" copy VHS to AVI... Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei. Hva slags innganger har du på kortet ditt? Kjører du WinXP? Hvis du har XP kan du bruke Windows Movie Maker. Gratis og greit til det du skal. Hvis du har S-Video inngang på PC kortet ditt er der bare og koble video og PC. Movie Maker skal da finne kiøden du skal ta opp i fra. Start videoen og Capture i Movie Maker..... Husk det blir fort mye data.... Nå er det bare og brenne opptaket ut på en CD.. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Takker for svar, jeg har S-video på kortet mitt (Radeon Sapphire 9700 (non PRO)) Men alt er "UT" utganger. Så da må jeg vel innvistere i et tv kort av noe slag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå