Chosiso Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har ikke hørt om det engang Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg og lurer på dette. Har tydligvis mulighet for det på telefonen (G5400) Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg og lurer på dette. Har tydligvis mulighet for det på telefonen (G5400) Samme på G7100, husker ikke om det var det på 3650... Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg ogsÅ! har push inbox på min t68i, hva #### er det? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 WAP-push heter det. Er bare en melding med WAP-link, lagres i WAP innboks. Brukes oftest ved bestilling av javaspill, wallpapers og ringetoner. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Inholdsleverandor av en wap side kan etter request fra din mobil med wap over gprs pushe meldiger til deg . Eksempel : Ticker på en aksje , med oppdateringer av kursen tikkende inn i push inboxen din . Annet eksempel er avis - siste-nyheter , vær melding hver dag kl 0800 etc. Gå inn på denne fra side 5 og videre , er det også illustrert med tegninger . http://telenormobil.no/dokumenter/kursogra...ai/WAP_Push.pdf Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Veldig fint hvis du f.eks søker etter en spesiell bil på Finn.no,da sender de deg pushmelding hvis en slik bil kommer til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå