snorre-j Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Se her Hvorfor sier W3C at det er feil i koden min? (Bruker Cutenews og dette på siden min.) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Se her Hvorfor sier W3C at det er feil i koden min? (Bruker Cutenews og dette på siden min.) ehm, les sjøl da mann! står jo forklaring på kver feil Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Idiotsvar Arve. Liker ikke helt koden din SLKJ. Hvorfor har du en meta tag på linje 2? Resten har jeg ikke sett på, da jeg regner med at dette er kode som er sydd sammen litt herfra og derfra. Tror du bør ta deg en oppryddingsrunde hvis det er tilfellet. Hvis ikke så får vi komme tilbake til det Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jeg støtter Arve litt på uttalelsen hans, men det kan sikkert ha vært vrient å finne frem til alle feilene 2: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; 3: 6: charset=iso-8859-1"> 4: <!-- / --> 5: Hvorfor har du en / som kommentar før html begynner, og hvorfor går meta over to linjer? Bytt de 7 øverste linjene ut med følgende kode: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> Edit: Hvorfor den ikke takler <hr> er ikke lett å si, men det kan være feilen forsvinner hvis du gjør som jeg sa... Endret 9. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 OK, nå har jeg ryddet litt. (prøvd i alle fall ) 2 feil: Line 68, column 3: og Line 69, column 5: document type does not allow element "HR" here; missing one of "APPLET", "OBJECT", "MAP", "IFRAME", "BUTTON" start-tag <hr> ^ Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Uten å ha satt meg grundig inn i koden din ser jeg ingen grunn til at det spøøres etter start taggene der... Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg prøvde å bytte om <hr> med <br> og da ble den "valid" ...mystisk Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 <hr> (horisontal rule) er ikke det samme som <br> (break). Hvorfor den ikke taklet hr der kan du lese i explain. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå