Ravn Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Star Wars: Knights of the old republic. Scorer 92% hos PCWorld, fått et utall GOTY priser. Gamespy gir det 5 stjerner. Er det så bra som det gis uttrykk for? Jeg er en svoren Star Wars fan (utenom fan av film nr. 1 The phantom ææææææ...shit), og har følgelig prøvd en del av SW-spillene på maredet. Men noe av det som er über-coolt med å være Jedi (i Jedi-outcast og academy) er at man kan svinge light-saberen selv (noe alle gutter (og gutte-jenter) har drømt om siden første gangen man så en light-saber i action for x antall år siden). Er det ikke litt døvt at dette "skjer av seg selv". Blir det ikke litt boring med pause-play oppsettet? Har lest at slåssingen ikke er en main-event av spillet, men er storien virkelig så bra? Har spillt Neverwinter nights og Baldur gate før, men føler at dette blir litt for mye RPG for my liking. Faktum at du må utstyre alle medhjelperene dine med utstyr hele tiden blir frustrerende. Liker at tag-alongs tenker/handler litt på egenhånd, eller at man kan "stashe" dem et sted og jobbe på egenhånd uten at man blir rundjult av en eller annen fiende. Vurderer enten KOTOR eller SWG. Vet at hvis jeg kjeder meg i SWG kan jeg sulle rundt å se "kjente" starwars-greier/sights kontra ukjente diffuse sights i KOTOR. Er verdenene/settingen i spillet bra? BTW. går det an å klare seg i spillet uten å ha tag-alongs (andre chars.) med seg? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Spillet er definitivt et eventyrspill i tradisjonell forstand, ja. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det spillet er et mesterverk! Du burde spille spillet som den snille, og da du har runna det burde du prøve som den slemme Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 BTW. går det an å klare seg i spillet uten å ha tag-alongs (andre chars.) med seg? Det er mulig, men da går du glipp av mange sidequester også blir det jo også mye verre. Faktum at du må utstyre alle medhjelperene dine med utstyr hele tiden blir frustrerende. Liker at tag-alongs tenker/handler litt på egenhånd, Du måtte også styre "tag-alongene" som du kaller dem på Baldur's Gate spillene Er det ikke litt døvt at dette "skjer av seg selv". Blir det ikke litt boring med pause-play oppsettet I ett rollespill så er jo ikke slåssinga eller action delen det som er viktigst. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan gå alene, men det er ikke noen fordel. Går du alene inn i en Sith base ville du ikke klart deg lenge. Du er så å si avhengig av dem, eller avhengig er du ikke, men dem er til stor hjelp. Spillet er underholdende og det er veldig god grafikk. Ta og gi det en sjanse, og jeg lover du vil ikke angre. Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Dette spillet må prøves Og jeg er uenig at man burde være snill først.... Stoppa etter et par planeter som god, og starta på nytt på "the dark side".. Mye tøffere powers Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har jo ikke noe å si om du spiller som snill eller god først Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 alle tag alongsene suger jo egentlig balle når det kommer til slåssingen, tror jeg kunne ha drept alle sammen med min char alene. skikkelig skuffet over at gamlingen og de to tøsene tør å kalle seg jedier, de er pyser. De er kjekk å ha for skillsene , men enhver jedi må jo kunne svinge sabern sin litt. Spillet var sinnsykt kult, men altfor lett og kort Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 alle tag alongsene suger jo egentlig balle når det kommer til slåssingen, tror jeg kunne ha drept alle sammen med min char alene. skikkelig skuffet over at gamlingen og de to tøsene tør å kalle seg jedier, de er pyser. De er kjekk å ha for skillsene , men enhver jedi må jo kunne svinge sabern sin litt. Sikkert du som ikke klarer å utvikle folkene dine ordentlig. Det nytter ikke bare å ta Auto-Level gjennom hele spillet.. Jeg liker å ha med meg andre, pleier mest å bruke dem som granat kastere mens jeg hopper frem og tilbake med Main. Absolutt et spill man bør ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå