enden Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Faren min kjøpte seg for en stund siden Pinacle Studio 7, og satte inn det medfølgende PCI kortet med to firewireporter. Nå har jeg lagt inn æwindows på nytt for han, men firewireportene virker ikke. iPoden min tar strøm fra de, men ingen enheter registreres som påkoblet. Finner heller ingenting som tyder på at der firewire kort er installert i hardware manageren. Er det noen som kan fortelle meg hva slags kort det er, og om det eventuelt trenger drivere til engelsk XP pro? Fren min vet seff ikke hva som fulgte med kortet, og jeg finner ikke noe som ligner på manual/drivercd til dette.... edit; hater idioter som ikke har den fjerneste anelse om hva de driver med, og så krever at jeg skal rydde opp alt når det ikke virker lenger Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle være drivere for kortet i XP. Jeg hadde samme problemet med et firewire kort jeg kjøpte for et år siden. (ikke pinnacle) Det jeg gjorde var rett og slett å ta ut kortet starte maskinen, slå av maskinen og sette i kortet igjen(gjerne i en annen port) og da bør pcen begynne å installere driverne for kortet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 fikk ikke lov å åpne maskinen Det er jeg som har bygget den for han + at jeg har bygget min egen og en totre andre, men nei - jeg kunne ødelegge noe Tenkte faktisk ikke på å bytte slot bare nei. Hmm, håper han har en ledig, så vi slipper å flytte rundt på alt Takk for tipset. Skriver tilbakemelding når jeg har vært der neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå