Fat^Cat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Trenger noen høretelfoner, og ettersom jeg skal bruke de litt på trening osv trenger jeg noen av denne typen: URL Prisklasse >800kr Vet ikke om url`n er helt stabil, er uansett modell Koss KSC11 jeg sikter til! Endret 8. mars 2004 av Fat^Cat Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Trenger noen høretelfoner, og ettersom jeg skal bruke de litt på trening osv trenger jeg noen av denne typen: URL Prisklasse >800kr Vet ikke om url`n er helt stabil, er uansett modell Koss KSC11 jeg sikter til! Koss UR-40 på www.microplex.no De veier nesten ingen ting og presser ikke på ørene. De diggeste jeg har vært borti... Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Vil ikke ha den typen der, de sklir av litt for lett.. må ha neckband-typen er jeg redd.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Koss PortaPro har en "frim bryter" på siden som gjør at hodetelefonene sitter bedre og mer fast til f.eks. jogging. Også meget god lyd i de. En annen løsning kan jo være Koss SportaPro som er laget for trening. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Street Style Stereo Headphones MDR-G72LP her eller Koss SportaPro? Noen som trener med SportaPro som kan bekrefte at de ikke sklir av\sitter dårlig? Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Disse Disse? Eller disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå