ZeZar is BACK Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Vel,jeg må bare få si at dette er RTS spill, seriøse store spill, som bli gitt ut HELT gratis ! Sjekk her: www.wilfiregames.com www.wilfiregames.com\tla www.wilfiregames.com\0ad Og post gjerne på forumet deres :=) Lenke til kommentar
^norwegian-pride^ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ehhh, er det bare meg eller virker ikke linkene??? har helt fucka pc! Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er wildfiregames.com Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 den sida var definitivt ikke noe god kost for min webleser i alle fall - ingen bilder og MASSE scriptfeil. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Så jo kurrant ut i Opera hvertfall Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Masse PHP feil der. Dvs. at dem har problemer, ikke nettleseren. Mvh. S. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Masse PHP feil der. Dvs. at dem har problemer, ikke nettleseren. Mvh. S. Fikk ikke opp en eneste feil jeg Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 OOPS! lol, vent litt: Snakket med de folk ja, ...TLA siden er nede, noe galt med den, de jobber med det. Jeg greide å skrive feil hehe, verså god, riktige linker under: www.wildfiregames.com www.wildfiregames.com/0ad sjekk dude Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 bare kødd hos meg der. Både Opera og IE funker fint for meg! Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 gratis spill ja? ser ikke ut til å at det blir all verden kvalitet det der... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Så ganske bra ut.. Funker helt fint i Mozilla Firefox Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 gratis spill ja? ser ikke ut til å at det blir all verden kvalitet det der... Nei for all del. Om du faktisk kunne begrunne påstandene dine .... så hadde det vært fett. Les litt, sjekk litt først... Og det at der er 50+ medlemmer som jobber dag inn og dag ut på det, pluss at det er jobbet på i ca 2 år allerede, pluss at BETAen er i begynnelsen av 2005 foklarer jo også endel. Please sjekk FAQ på WFGs 0ad side før du babler i vei ... lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå