Fat^Cat Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Forskjellen på 15GB og 20GB utgaven av Ipod er mer enn selve diskplassen.På 20GB utgaven får du med bæreveske, fjernkontroll(trådbasert) og docking stasjon. Dette utstyret koster mer enn differansen på modellene om du skal kjøpe det løst. Arcade Veit, bestilte meg også 20GB versjonen nå.. Lang tid tar det før man får den fra applestore? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Forskjellen på 15GB og 20GB utgaven av Ipod er mer enn selve diskplassen.På 20GB utgaven får du med bæreveske, fjernkontroll(trådbasert) og docking stasjon. Dette utstyret koster mer enn differansen på modellene om du skal kjøpe det løst. Arcade Veit, bestilte meg også 20GB versjonen nå.. Lang tid tar det før man får den fra applestore? det kan ta tid fra applestore ja! lest om folk som fikk i-poden sin etter 3-4 uker... Lenke til kommentar
dale Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har iTrip og må si meg ganske missfornøyd. Veldig skiftende forhold og ikke spes bra kvalitet. har du kjørt inn de nyeste europeiske frekvensene? dvs at du har 90.0, 90.1,90.2, osv? dvs med 10 deler også? Funker som ****** for meg. Sett lyden på rundt 70% og finn en "ren" frekvens, dvs uten støy fra andre kanaler. 91.00 r blitt min favoritt(bor sentralt på oslo vest.). Europeiske frekvenser er definert som "other" hos griffin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Who cares! Det er ulovlig å bruke ikke gyldig programvare også, men det er det ikke så mange som bryr seg om.... iTrip fungerer utmerket, men det var litt knot i starten. Bruksanvisningen er ikke så altfor god.... sist gang jeg sjekket så vil det at noen bruker kopiert programvare ikke ha betydning for f.eks naboer. mens det har blitt pekt på tilfeller hvor i-trip virker inn på litt for store områder... så jeg regner med at det er en del som bryr seg. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har iTrip og må si meg ganske missfornøyd. Veldig skiftende forhold og ikke spes bra kvalitet. Hvorfor ikke? Skal du først klage, burde du iallefall si hva som er galt med produktet. Jeg er fornøyd med min. Kostet 550 kroner over disk i Oslo. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Ikke veit jeg hvordan jeg klarte det, men presterte å bestille 2 stk 20gb iPod`s fra Applestore.. ble brått litt slumpent med penger på kontoen (betalte med Visa) Noen som er int i en? (om jeg ikke får kansellert den ene, sendte mail men har ikke fått svar, 2 timer senere kom "shipping details" Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kjøp over Internett er postordrekjøp, og då har du alltid angrefrist. 14 dagar etter mottak dersom butikken sender angrefristskjema med varen, eller 3 månader (!) viss du ikkje får skjema. http://forbrukerportalen.no/ona/Publikasjo...ikasjon_view.pt Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ikke veit jeg hvordan jeg klarte det, men presterte å bestille 2 stk 20gb iPod`s fra Applestore.. ble brått litt slumpent med penger på kontoen (betalte med Visa) Noen som er int i en? (om jeg ikke får kansellert den ene, sendte mail men har ikke fått svar, 2 timer senere kom "shipping details" Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
Gophy Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Itavisen 20.02.2004 - Bruk iPod - end opp i fengsel.... Hvordan Post- og teletilsynet fikser denne saken aner ikke jeg... Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Hvor mye skal du ha for den? 3689.50 Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Men herregud da man... ka pokkere ska du med bæreveske og fjernkontroll med en tråd i??? har hatte flere små musikk spille ting gjennom årene, og har aldri hatt noe særlig bruk for hverken væske eller fjernkontroll... Og dockingstasjonen koster kun 300,- eller noe sånt... Så en iPod 15GB med docking koster ca. 3200,- og en 20GB koster 3600,-... Jeg for min del bestiller nå en 15GB med docking... men det er jo opp til behovet og bruken av den som skal ha den... *svar på innlegget til arcade på forrige side... Endret 10. mars 2004 av Meg sjøl Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Kjekt med veske, om man skal ha den med i bag`n eller på trening osv.. Fjernkontroll er vel heller ingen dum ting, uten at jeg har sett den.. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 www.griffintechnology.com kan anbefales på det STERKESTE! Bestilte iTrip`n på tirsdag, i dag får jeg pakken på døra via UPS. Snygt! Hadde bare applestore levert like raskt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 www.griffintechnology.com kan anbefales på det STERKESTE!Bestilte iTrip`n på tirsdag, i dag får jeg pakken på døra via UPS. Snygt! Hadde bare applestore levert like raskt Den kommer fra 'China', så ro ned Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 at den kommer fra kina har lite å si hvis de sender den med en rask shippingmetode, så slapp av fat cat. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Akkurat det jeg mente... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hvorfor ikke kjøpe kassettadapter? funke som fanken det.. og de er billige som rakkern Vet du hvor man får kjøpt kassettadapter? Er en av de som fortsatt har kassettspiller i bilen... Lenke til kommentar
thomasoi Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Får vel kjøpt kasettadapter på vanlig elektrobutikk.. Hvis du ikke har iPod derimot ville jeg ha sjekka http://www.officeline.no, de har 40 GB iPod med kasettadapter for 4675,- (det er et GODT tilbud, dersom du først trenger spiller). Kjøpte akkurat min 20GB for 3700,- og du kan altså få dobble str med adapter for den prisen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 at den kommer fra kina har lite å si hvis de sender den med en rask shippingmetode, så slapp av fat cat. [Oftopic] di bruker sikkert samme metode som yamaha .. en kineser som GÅR .. det er jo dønn sikker på for 2-3 år siden bestilte jeg noen deler til min 125cc og disse kom aldri selv om han bak disken sa at det var bestilt .. ergo en liten kineser som går fra kina til norge med din ipod .. [/oftopic] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå