Gå til innhold

iPod på bilstereo, funker det?

Anbefalte innlegg

Forskjellen på 15GB og 20GB utgaven av Ipod er mer enn selve diskplassen.

På 20GB utgaven får du med bæreveske, fjernkontroll(trådbasert) og docking stasjon. Dette utstyret koster mer enn differansen på modellene om du skal kjøpe det løst.

Arcade

Veit, bestilte meg også 20GB versjonen nå.. Lang tid tar det før man får den fra applestore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forskjellen på 15GB og 20GB utgaven av Ipod er mer enn selve diskplassen.

På 20GB utgaven får du med bæreveske, fjernkontroll(trådbasert) og docking stasjon. Dette utstyret koster mer enn differansen på modellene om du skal kjøpe det løst.

Arcade

Veit, bestilte meg også 20GB versjonen nå.. Lang tid tar det før man får den fra applestore?

det kan ta tid fra applestore ja! lest om folk som fikk i-poden sin etter 3-4 uker...

Lenke til kommentar
Jeg har iTrip og må si meg ganske missfornøyd. Veldig skiftende forhold og ikke spes bra kvalitet.

har du kjørt inn de nyeste europeiske frekvensene? dvs at du har 90.0, 90.1,90.2, osv? dvs med 10 deler også? Funker som ****** for meg. Sett lyden på rundt 70% og finn en "ren" frekvens, dvs uten støy fra andre kanaler. 91.00 r blitt min favoritt(bor sentralt på oslo vest.).

Europeiske frekvenser er definert som "other" hos griffin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Who cares!

Det er ulovlig å bruke ikke gyldig programvare også, men det er det ikke så mange som bryr seg om....

iTrip fungerer utmerket, men det var litt knot i starten. Bruksanvisningen er ikke så altfor god....

sist gang jeg sjekket så vil det at noen bruker kopiert programvare ikke ha betydning for f.eks naboer.

mens det har blitt pekt på tilfeller hvor i-trip virker inn på litt for store områder...

så jeg regner med at det er en del som bryr seg.

Lenke til kommentar
Jeg har iTrip og må si meg ganske missfornøyd. Veldig skiftende forhold og ikke spes bra kvalitet.

Hvorfor ikke?

Skal du først klage, burde du iallefall si hva som er galt med produktet.

Jeg er fornøyd med min. Kostet 550 kroner over disk i Oslo.

Lenke til kommentar

Ikke veit jeg hvordan jeg klarte det, men presterte å bestille 2 stk 20gb iPod`s fra Applestore.. ble brått litt slumpent med penger på kontoen (betalte med Visa) :cry:

Noen som er int i en? (om jeg ikke får kansellert den ene, sendte mail men har ikke fått svar, 2 timer senere kom "shipping details"

Lenke til kommentar
Ikke veit jeg hvordan jeg klarte det, men presterte å bestille 2 stk 20gb iPod`s fra Applestore.. ble brått litt slumpent med penger på kontoen (betalte med Visa) :cry:

Noen som er int i en? (om jeg ikke får kansellert den ene, sendte mail men har ikke fått svar, 2 timer senere kom "shipping details"

Hvor mye skal du ha for den? :roll:

Lenke til kommentar

Men herregud da man... ka pokkere ska du med bæreveske og fjernkontroll med en tråd i??? har hatte flere små musikk spille ting gjennom årene, og har aldri hatt noe særlig bruk for hverken væske eller fjernkontroll...

Og dockingstasjonen koster kun 300,- eller noe sånt... Så en iPod 15GB med docking koster ca. 3200,- og en 20GB koster 3600,-...

Jeg for min del bestiller nå en 15GB med docking... men det er jo opp til behovet og bruken av den som skal ha den...

*svar på innlegget til arcade på forrige side... :ermm:

Endret av Meg sjøl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
at den kommer fra kina har lite å si hvis de sender den med en rask shippingmetode, så slapp av fat cat.

[Oftopic]

di bruker sikkert samme metode som yamaha .. en kineser som GÅR ..

det er jo dønn sikker på for 2-3 år siden bestilte jeg noen deler til min 125cc og disse kom aldri selv om han bak disken sa at det var bestilt .. ergo en liten kineser som går fra kina til norge med din ipod ..

[/oftopic]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...