Fat^Cat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis jeg har skjønt rett så skal man kunne koble iPod`n til bilstereo ved hjelp av FM-båndet.. Funker dette? Sikler på en iPod 15gb (hvem ****** trenger 40gb på en mp3-spiller? ) Er det ellers noen verdifulle ting man får med på 20gb versjonen? Gidder ikke betale 800 kr mer på 5 gb, da kjøper jeg meg heller noen gode headphones! Lenke til kommentar
dale Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg har en iTrip fra griffin, den gjør jobben veldig bra. www.griffintechnology.com eller bare her! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 En som liker musikk kan vel trenge 40GB. Jeg har 78GB musikk på maskinen min. Halvparten på en iPOD hadde ikke vært så dumt. Ellers så er det vel flott for 3dfx-folk å kunne flytte store mengder informasjon lett. Ofte man arbeider med prosjekter i 10GB-klassen! Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (hvem ****** trenger 40gb på en mp3-spiller? ) Eg har ei moderat platesamling (200 plater) i "god nok" kvalitet, og min 20 GB-spelar er trekvart full. (Ja, eg har faktisk kjøpt og betalt all musikken min ) Min spelar er litt større enn iPod, men fordelen er at han brukar standard 2,5" diskar, så eg kan byta til ein større sjølv om eg treng det. FM-sendar til iPod er forresten ein liten tilleggssak som du må kjøpa. Dersom du har linjeinngang på bilradioen funkar det minst like bra med kabel. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Bortsett fra at det ikke er så lett å dra en kabel gjennom ett dashbord og det ikke ser like fancy ut Bestilte akkurat 20gb iPod med iTrip`n.. *blakk*, men blir vel fornøyd Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er da bare å kjøpe den lille FM-senderen til iPod, still den til en frekvens og bilsteroen til den samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 er ikke i-trip ulovlig da ? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 iTrip er forbudt å bruke i Norge. (Ikke å kjøpe, though) Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Se på ett av innlegene under brukertesten av ipod'en min, der står det at Itrip kanskje skal bli ulovelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 trodde det allerede var ulovlig i norge, men at de nå undersøker saken litt mer grundig for så å komme med en skikkelig avgjørelse. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Så sant du ikkje har lisens for å senda på FM-bandet, er iTrip ulovleg, ja. Lovene har vel ikkje heilt tatt høgde for denne typen "privatsendarar". Tilsvarande lover finst forresten i mesteparten av Europa, men i USA er sendarar opptil ein viss effekt tilletne. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Å bli tatt for noe sånt må vel være mildt sagt GOOD GAME! Kan vel ikke være stort mere enn 10 meter rekkevidde på en slik sak.. Og tviler sterkt på at, hvis man skulle det kuststykke å bli "tatt", at man ikke skal kunne klare å spille uskyldig Lenke til kommentar
toretors Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tror ikke politiet vet hva en iTrip er da men. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Se på ett av innlegene under brukertesten av ipod'en min, der står det at Itrip kanskje skal bli ulovelig? Den er! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Who cares! Det er ulovlig å bruke ikke gyldig programvare også, men det er det ikke så mange som bryr seg om.... iTrip fungerer utmerket, men det var litt knot i starten. Bruksanvisningen er ikke så altfor god.... Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Tell me! Har bestilt en.. Lang tid tar det før man får den? Kostet 65$... Lenke til kommentar
texaco Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hvorfor ikke kjøpe kassettadapter? funke som fanken det.. og de er billige som rakkern Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hvorfor ikke kjøpe kassettadapter? funke som fanken det.. og de er billige som rakkern Kassett?! Det er det lenge siden jeg har hatt Lenke til kommentar
nilsth Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har iTrip og må si meg ganske missfornøyd. Veldig skiftende forhold og ikke spes bra kvalitet. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvis jeg har skjønt rett så skal man kunne koble iPod`n til bilstereo ved hjelp av FM-båndet.. Funker dette? Sikler på en iPod 15gb (hvem ****** trenger 40gb på en mp3-spiller? ) Er det ellers noen verdifulle ting man får med på 20gb versjonen? Gidder ikke betale 800 kr mer på 5 gb, da kjøper jeg meg heller noen gode headphones! Forskjellen på 15GB og 20GB utgaven av Ipod er mer enn selve diskplassen. På 20GB utgaven får du med bæreveske, fjernkontroll(trådbasert) og docking stasjon. Dette utstyret koster mer enn differansen på modellene om du skal kjøpe det løst. Arcade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå