eblth Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Vurderer sterkt å kjøpe Sharp GX30, men er litt usikker, bla. pga. pris... Leste på et annet forum at en svenske hadde kjøpt seg en til 5900 svenske kroner! Da fikk jeg litt hakeslepp, men den synker nok litt i pris, ettersom han kjøpte den sikkert den føste dagen, eller..? For hvis jeg skal kjøpe en så dyr mobil, bør den vare ganske lenge... Da jeg kjøpte Nokia 7250 for et år siden, trodde jeg liksom jeg skulle ha den evig, så bra var den! Så nå kommer spørsmålet mitt: Vil det komme en 2mp telefon i august liksom som f.eks har 3G eller bør jeg gå for GX30? Bilder: Takk for svar! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg ville ikke kjøpt den, men den er vanvittig god! 5900 svenske kroner er en del det. Jeg ville heller kjøpt en annen, men vet ikke hvilken Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg hadde nok kjøpt den for ca 5500 norske (som 5900 svenske blir), men har du tenkt på hvordan du skal få den til å fungere i norge (roaming?)? For jeg regner med du ikke har tenkt å flytte til sverige? Du får vel mest sannsynlig ikke kjøpt den selv engang, i og med at du må kjøpe den med abo, og det får du ikke uten svensk personnr. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Roaming? Nei, jeg tenkte å prøve å finne en sim-fri på en webshopper (www.ktfw.com?) Men prisen blir jo noenlunde av det samme... Noen osm vet om noen som selger sim-frie? (Hledst nærmest mulig, liksom ikke fra Asia, hvis dere skjønner.. ) Takk... Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 leste at den kostet 5200,- på en eller en annen side, men husker ikke hvor(norske kroner altså!) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 leste at den kostet 5200,- på en eller en annen side, men husker ikke hvor(norske kroner altså!) På en norsk side? J**** dyrt egentlig... Men lekker fon! Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Man kan vel regne i norske kroner fordi om det ikke er på en norsk side. Kjøp heller GX20, den er mye mer lekker enn GX30. Men disse mobilene er ikke så veldig mye mer enn et sinnsykt bra display og lekkert design egentlig... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Hmm, vet du åssen kameraet er på GX30 Molna? Er det "hel" T9? Jeg trenger liksom ikke veldig mange funksjoner, så jeg tror GX30 passer veldig bra for meg... Men så kom nå jo SonyEricsson med noen nye fete modeller, lurer på om disse kommer til Norge (spes. S700! ) Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Sykt dyrt da... Finnes det ikke andre megapix-telefoner å få kjøpt i utlandet da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ville ikke ha gått for den for 5900/5500 kr... For dyrt Du får jo bedre tlf. til den prisen... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kjøp heller Samsung E700 som har markedets beste kamera Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kjøp heller Samsung E700 som har markedets beste kamera og resten av tlf er helt masse tåplige feil og rare ting... heller z600 ass... Mye mere for penga (uansett om den er større og styggere) tror han vet hva han vil... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Etter å ha testet gx20 er jeg ikke i tvil om å ha gitt over 5000 for den tlf. Den er nok ikke verdt det, men med et sånt display så betaler jeg glatt såpass mye for den. Molna: du som har testet både gx20 og 30, hvorfor vil du ikke anbefale gx30? Den har jo mmc, mp3, megapixel... Virker jo som den har alt som gx20 har + nye godbiter. Er den betydelig større? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 De er ca like store, men GX20 har jo et mye bedre design. Spesielt rundt tastene er GX30 litt "merkelig". Hva skal man med MP-kamera når bildene hverken kan overføres via infrarød eller kabel? Eneste muligheten er e-mail... Men selvsagt, vil man ha SD/MMC og MP3 er GX30 valget av disse to. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva skal man med MP-kamera når bildene hverken kan overføres via infrarød eller kabel? Eneste muligheten er e-mail... du glemte minnekort leser da molna hehe.. (trodde du viste d, du skifter jo kort på sx1 konstannt! ) Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Visste ikke at GX30 ble levert med MMC-leser som standard... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Visste ikke at GX30 ble levert med MMC-leser som standard... viste heller ikke at du fikk med bluetooth doogle på sx1 (siden den bla. har blåtann) herregud da mann! du skjønner da hva jeg mener Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Joda, men når man blir hakket på, hakker man tilbake Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Joda, men når man blir hakket på, hakker man tilbake ja gla i deg og (not) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 MMC-leser, da snakker vi om sånn som sitter fast i datamskinen? (det har jeg, isåfall) Men leste nettopp at kalenderen ikke var oppdatert fra GX20 (ikke alarm osv++) og da tror jeg nesten GX30 blir uaktuell for meg Venter nok heller på S700... "Amatør-test" av Sharp GX30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå