sunh Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Ettersom den fra 3dfxcool gir dobbelt så mye watt, lyser denne bedre? Noen som har sett begge som kan svare? Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 enig der.. Mp sin er heftig nok tror jeg Lenke til kommentar
sunh Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg har nå sett 3DFXcool sin, og Microplex sin, og vet nå forskjellene. Så for dere som lurer på det kan dette være verdt å lese. Jeg vil si de lyser like sterkt, men forskjellen er kvaliteten og hva du får med. Microplex sin kommer i et tynt plastrør som egentlig er embalasje, men som bør brukes for at røret skal være litt beskyttet. Ledningene er veldig korte, og for at røret skal kunne ligge inni plasten må man skjære opp plastrøret. Det følger kun med dobbeltsidig tape til inverter. Et pluss med microplex sitt sett er at det er litt billigere enn 3Dfx sitt. 3Dfxcool sitt sett koster litt mer, men her følger det med mer. Her ligger kald katoden inni et glassrør og det ser mye bedre ut, og er mye bedre. Ledningene er en del lengre så det skulle ikke være noe problem med plassering. Det er med dobbeltsidig tape, og noe borrelås-greier til både lys og inverter, så det er lett å feste begge deler. Enda et pluss er at det er med bryter. I bruk er de veldig like, som jeg sa er forskjellen hva som følger med. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hehe kjøpte en blå en fra stand'en til 3Dfxcool på TG i dag Ser lovende ut.. fulgte med en masse greier + lange fine ledninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå