-:Coldplay:- Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvis du tar deg råd til en 6230 så tror jeg det er et godt valg, men hvis du ser etter noe litt billigere så er kanskje Siemens st60 et godt valg den har jo god skjerm VGA kamera, bra med minne, knappene er et minus da. Jeg ville gått for 6230 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) hmmm,tror du må gå for en 3650 fet den assa, litt stor da 3650:blink: ikke akkrat...... han skriver jo at den ikke skal være for stor, ikke blåtann ikke stor skjerm. Så da regner jeg med at 3650 ikke er et valgalternativ næsj...han er bare litt kresen neida... syns du skal gå inn på en mobilforetning å spørre om hjelp jeg Endret 9. mars 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
1989lkm Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan ikke du som startet innlegget bestemme deg snart da? Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Har funnet ut at jeg ikke skal ha meg en 7200 siden den har elendig minne og er litt stor. SGH e700 skal jeg heller ikke ha, på grunn av at jeg var så missfornøyd med min forrige samsung. LG skal jeg ikke ha på grunn av lav minne kapasitet, T630 har for dårlig kamera og dårlig minne, Siemens ST60 har for dårlig bateri. Da er det hittil bare den Nokia 6230en igjen, men den er litt dyr nå syns jeg. Desutten har jeg en Siemens SL55, som holder for tiden. Trenger ikke IR BLÅTANN ok kamera ennå. Jeg tror jeg venter på en eller annen knall god mobil med alt mulig rart av finesser, som er veeeeldig veldig lite, så slipper jeg å bytte så ofte... Desutten har jeg lyst på ny ELgitar Endret 9. mars 2004 av Olaff Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vent 1 måned og da er sikkert 6230 falt litt i pris, den er ganske liten og veldig stilig. God å holde også! Angående El-gitar, kjøp en Epiphone! De er utrolig gode å spille på! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Olaff? Er du blind? Folk sier jo at 6230 ikke er dyrere enn mange av de andre mobilene du har lyst på. Virker som du bare kommer på en unnskyldning for å ikke kjøpe 6230. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har funnet ut at jeg ikke skal ha meg en 7200 siden den har elendig minne og er litt stor. SGH e700 skal jeg heller ikke ha, på grunn av at jeg var så missfornøyd med min forrige samsung. LG skal jeg ikke ha på grunn av lav minne kapasitet, T630 har for dårlig kamera og dårlig minne, Siemens ST60 har for dårlig bateri. Da er det hittil bare den Nokia 6230en igjen, men den er litt dyr nå syns jeg. Desutten har jeg en Siemens SL55, som holder for tiden. Trenger ikke IR BLÅTANN ok kamera ennå. Jeg tror jeg venter på en eller annen knall god mobil med alt mulig rart av finesser, som er veeeeldig veldig lite, så slipper jeg å bytte så ofte... Desutten har jeg lyst på ny ELgitar steike hva du vet da Lenke til kommentar
e700 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Samsung E700!Den har knakende god skjerm, har FAKTISK VGA-kamera(640*480) som er veldig bra, godt med minne (10mB eller noe?(arrester meg hvis det er feil)) og et greit meny-system. I tillegg har den grei MMS-støtte, t9 osv. Eneste minus med den er at den har litt dårlig IR-kompatibilitet hvis du f.eks vil overføre melodier og bilder fra en annen telefon til den. Dessuten taler vel designet for seg selv?? E700 er noe av det peneste og tøffeste du kan få av telefoner i dag! (mener nå JEG(og jeg vet MANGE mener det samme)) e700 har 9mb..men det er jo ikke langt i fra.. det er knakende mye om du ser på f ex s e z600!! sant det med at designet taler for seg selv:) når jeg holder på med den så kommer ofte mange folk og sier at den var fiiiin e700 slår ALLE telefoner på design etter min mening..men det sier vel alle om sine telefoner da..men jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min e700. anbefales som varm sjokolade Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 [quote name='e700' date='14/03/2004 : 10:26'] e700 slår ALLE telefoner på design etter min mening.. [/quote] Ikke helt enig, den er klart blant top 10, men den peneste? trokke'de nei.... Men at den er liten og pen, det skal den ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå