cock hammer Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) A German magazine has posted a short interview with John Carmack. Because it is illegal for us to post scans of the interview, we will summarize the article for you: "Allthough I started programming the engine with the GeForce256, DooM III will require need a 3D accelerator with at least 128MB RAM and support for Pixelshader 1.1 or higher." John Carmack - Translated by NachoKing The game's production is in their time-schedule and at the end of the development there will be a testing phase that could delay the game for a few months (in worst case until late 2004). DooM III will come out on 4 CDs and will include several MP modes including Deathmatch, Team-Deathmatch, Tournament, and Last Man Standing. You will need at least a graphics card with 128MB of RAM to display all shadows correctly. You will need at least a 2.5 GHz CPU if you want everything to work properly (sound & hit-detection). http://www.doom3center.com/ ny preview også http://gamesradar.msn.co.uk/previews/defau...bsectionid=1599 Endret 8. mars 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Uffda, hørtes ganske voldsomt ut med 2,5 ghz som minimum for at ting skal virke. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Uffda, hørtes ganske voldsomt ut med 2,5 ghz som minimum for at ting skal virke. Det er optimalt ikke minimum. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ja, da klarer jeg meg såvidt med min P4 2.53 Men jeg har vel uansett kjøpt ny hardware før Doom kommer ut. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det tror jammen jeg også. Greit, motoren er avansert, men ikke så krevende at du må ha MINST et kort ed 128 mb ram for bare kunne ha lysefekter på max (da snakker jeg ikke om å kjøre det bra, men å bare ha muligheten til å skru det på). Se på Far Cry, spillet har veldig avanserte lyseffekter, spesielt innendørsområdene, men du trenger ikke en überpc bare for å få det i gang (demoen er vel ikke helt representabel ovenfor framerate, endelig optimisering skjer jo ikke før det er rundt 1 måned igjen av spillet. Demo-builden var visst fra november/desember.), heller ikke for å kunne kjøre det bra. Ta artikkelen med en klype salt... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Artikkelen er falsk! Jepp. Som jeg har postet i en annen tråd. Så er systemkravene oppdiktet Update: After reading this information, we asked id software for confirmation and they have replied saying that the information that appeared in the article is totally false and a fabrication on the magazine's part. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ja den er falsk gitt. det finnes så utrolig mange tullinger her i verden! så lenge info ikke kommer rett i fra trynet til en hos id, er alt bare humbug. sorry for å ha posta bullshit Endret 9. mars 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 sorry for å ha posta bullshit Ikke din feil at det finnes idioter som finner på ting, bare for å tiltrekke seg oppmerksomhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå