OfficerJ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har begynt så smått å jobbe med ett nytt design til min. Vet at den har ett litt enkelt preg, men jeg liker å ha sidene sånn! SI HVA DERE MENER! (helst konstruktivt!) LINK Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 not: -tingene mellom meny linkene var ikke bra -syntes ikke fargene passet helt sammen -fonten i headeren var ikke fin hot: -tingene var kult plassert Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmmmm, stygge borders, uleselig og liten font i header, litt kjedelig header, idiotisk menyoppbygging. Desverre, likte den ikkje.... Headeren kan du riktignok få noke stilig ut av, om du jobber litt meir med den... Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Skal skifte på Menyoppbyggingen, begynner å forstå d! Noen forslag hvordan jeg kan få den fet? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 likte ikke: bakgrunnsfarga fonten i headern strekene rundt bildene menyen likte: fargene i headern litt av oppsette, må nesten se hvordan du skal gjøre det med teksten. Prøv videre, kan bli bra. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Skal skifte på Menyoppbyggingen, begynner å forstå d! Noen forslag hvordan jeg kan få den fet? I CSS: a:hover { font-weight : bold; } EDIT: Kommentar til siden. - Ta bort HK symbolene. - Litt for simpel (kjedelig) meny -Kanskje opgjort "side-baren" til en footer. - Bruk mer CSS. f.eks body { font-family : verdana, sans-serif; font-size : 10pt; } Men, alt i alt et ganske bra utgangspunkt. Endret 8. mars 2004 av EZAccess Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Selv om det blir littegranne vanskelig å forestille seg siden med tekst, prøver jeg i hvert fall. Let's see... - Headeren er 2 mm for bred. - Linkene var... ja... ehh... ikke noe særlig. - Teksten vil stå for åpent hvis du ikke har noe på venstresiden. - Headeren er for stor i forhold til hva du har i den. - Uleselig skrift på headeren - Hva gjør et funksjons-handikappet-symbol på headeren din? Skulle gjerne sett siden med tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå