b-smede Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny harddisk som skal brukes til videoredigering.Det jeg lurer på er om noen kan tipse meg om hvilken harddiskjeg jeg bør kjøpe?I maskinen min står det allerede en Maxtor DiamondMax 120 GB 7200RPM UDMA 3.5" 2MB. Takk for svar! Lenke til kommentar
MaXimu Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Seagate er vel beste til videoredigering Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Gå for en stillegående med 7200 rpm og 8 MB buffer. Har selv erfaring med: WesternDigital (Bråker litt mye men er pålitelig og raskest) Samsung (Bråker lite, ålreit ytelse) Seagate (Støyer lite men har kræsjet) Maxtor (Billig, men har kræsjet) Anbefaler å montere videoredigeringsdisken i uttakbar skuff. Da kan du skru den av når du ikke redigerer for å slippe støy og bedre sikkerheten. Endret 8. mars 2004 av froggyler Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Eller så kan du jo kjøpe en ekstern harddisk! Så viss du plutselig finner ut at du vil redigere litt hos en kompis, så bare tar du med deg hele harddisken Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 kjøp et eksternt HD-hus fra komplett kjempe bra.. en engangs investering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå