ATi-Radeon Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 dette skjedde der jeg bor, sykt?... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Da begynte andre elever i skolegården å blande seg inn. De hindret tjenestemannen i å utføre sin jobb. Vil nå heller si dårlig oppdragelse elns, siden dem åpenbart ikke har respekt for authoriteter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Mangel på pryl i oppveksten, tydeligvis. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 han ene måtta jo flytte ut fra trondheim.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 han ene måtta jo flytte ut fra trondheim.. Går du på Rosenborg? (jeg gjør det..) Lenke til kommentar
kag Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Manglende respekt for autoritet er vel noe som passer godt inni beskrivelsen her. Men jeg synes også det sier noe om politiets ståsted, når de på en så enkel måte får så mange elever mot seg. På mange måter vil jeg si at politiet legger opp til det selv. Politiet har jo alltid vært redd for å smile. Smil indikerer det å være glad. Det å være glad indikerer en ikke-offensiv holdning. Og med en ikke-offensiv holdning er det vanskeligere å holde kontrollen. Meget dyktige polititjenestemenn klarer å ballansere dette. Men de er det så alt for få av. Noe som merkes godt. Veletablerte bedrifter i serviceyrkene koster ofte på sine ansatte smilekurs, da tidligere resultater viser at dette faktisk har en vesentlig effekt på bedriftens kundeforhold. Samme gjelder politiet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ...nok engang mener jeg at den kriminelle lavalderen bør senkes. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Det er flere versoner av denne saken; Et par jenter har en, politiet har en, en mor har en og han det gikk utover har en.. razh0r; nei jeg går på LadeSkole altså; en av de nermeste ungdoms skolene.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Altså når han ene (vi kan kale han ovedpersonen) begynte å gå løs på politiet, så gikk politiet på gutten og kalte på asistanse, da begynte andre elever å blande seg inn og sparke og spytte på politiet. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Manglende respekt for autoritet er vel noe som passer godt inni beskrivelsen her. Men jeg synes også det sier noe om politiets ståsted, når de på en så enkel måte får så mange elever mot seg. På mange måter vil jeg si at politiet legger opp til det selv. Å påstå at politiet legger opp til det selv blir feil synes jeg (enten de smiler eller ikke). Hvis en som er til å håndtere loven ber deg om å bli med inn på lærerværelset, så gjør du. Så enkelt er det Lenke til kommentar
kag Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Selvsagt. Men politiet gjør det jo lettere for seg selv hvis de forbedrer holdningen sin. De, på samme måte som alle andre, må tenke over hvilket bilde de sender ut til omverdenen. De jobber med mennesker, og folk reagerer forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå