rc-halv Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg er veldig plaget av popups!! Hvilket popupkiller-prog. r gratis og best?? Er d noen andre gode måter å bli kvitt dem?? Takker for svar!! Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Du har jo alltids nettleseren opera da! Opera nedlasting Ellers har du Google's Toolbar Google Toolbar Endret 8. mars 2004 av bcorny Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 http://www.panicware.com/popupcenter.html er et alternativ blant mange... Ellers er det, som jeg har sagt før, rimelig irriterende å bli møtt med Opera hver eneste gang noen trenger hjelp med selv navnløse nettlesere og deres problemer og/eller Linux som en halleluja løsning på etthvert MS problem... Det er jo ikke slik at hverken enkelte nettlesere eller OS'er er perfekte, selv om de alle har sine fortrinn... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 gi maskinen din en omgang med adaware og spybot. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Som allerede nevnt er Google Toolbar nydelig for slike oppgaver (ser på sin toolbar som viser 87 popups blocked). Det forstyrrer deg ikke, og du har søkevindue i toolbaren (jeg har google.com som startside, og nå slipper jeg å gå dit når jeg skal søke). Vel, Google er ikke Opera.. og det er en veldig, veldig liten programfil som downloades på null komma niks, og fungerer altså som et tillegg i MSIE. Adaware og spybot hjelper bare der og da, du får garantert mer spyware og slikt iløpet av de neste minuttene / timene med internet surfing. MEN det er vleldig kjekt å ha de programmene i tillegg. Jeg bruker Spybot S&D samt Adaware selv, begge er jo gratis. Endret 9. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå