Gå til innhold

Økonomi og IT prosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe..nei, jeg er ikke henne...Men jeg har hatt hun som lærer...Hun tar ikke hensyn til noe!

Skulle ha forberedelses tentamen på GK, men så falt mamma ned trappa hjemme, så jeg kom ca 30 min for sent..Og da var det fravær, og anmerkning og hele pakka..ikke noe hensyn.. Ikke at det er noe "big thing", det med fraværet ..Er bare å være litt menneskelig.. :roll:

Hun kan fremdeles like lite data/excel osv? :no:

btw...Vi kallte henne Gurkle...

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar
Hehe..nei, jeg er ikke henne...Men jeg har hatt hun som lærer...Hun tar ikke hensyn til noe!

Skulle ha forberedelses tentamen på GK, men så falt mamma ned trappa hjemme, så jeg kom ca 30 min for sent..Og da var det fravær, og anmerkning og hele pakka..ikke noe hensyn.. Ikke at det er noe "big thing", det med fraværet ..Er bare å være litt menneskelig.. 

Hun kan fremdeles like lite data/excel osv?

btw...Vi kallte henne Gurkle...

Haha! :D Nei, hun tar ikke mye hensyn. Og ja, hun kan fremdeles like lite om excel og data. For en stund siden skulle vi lime excelark inn i word dokumenter, slik at vi kunne skrive tekst til. Og du skulle sett hvordan hun styra og ståka med de greiene. Ingen i klassen skjønte hvordan man fikse størrelsen på excelarket i word, det ble helt over zoomet. Men etter en uke var det en som fant det ut og sa det høyt i klassen. Guro tok det helt med ro og sa med den vanlige monotome stemmen: "Ja, jaj hadje ejentlij tenkt til å læje deje det, men jeg tenktje derje kunne brukje en annen metodje mumle mumle." Hehe, da lo vi godt ass. :green:

Men hvem er du egentlig? Har du gått ut? Og ja, vi kaller henne også for Gurkle :yes: (siden det er det hun heter på its-learning)

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar

Hehe...uff..synes jeg kjenner igjen den stemmen hennes... :blink: Når det er en IT skole, så burde lærerne kunne mer. Vi spurte om ting, så skulle hun gå å sjekke, men vi fikk aldri noe svar. Vi i klassen kunne myyye mer enn henne...Og en klar beskjed IT folka gav til oss var ikke trykk hardt på skjermen, for da kan det bli merker!....

Gjett hvem som trykker hardt med fingeren på skjermen, når en skal vise noe...? :wallbash:

jaja...Men generelt så er det mange inkompetente lærere ute på skolene i disse dager...desverre!..

Gikk ut ifjor høst...

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar

Hehe...Finnes vel flere av "oss" rundt omkring.. :p Men har du fått noe ut av saken? Fått noen karakter?

Har vel ikke noen gode forslag til hvilken lærer du kan snakke med...Noen her nevnte rådgiver..Men jeg vet ikke om Herr Kittelsen kan hjelpe til med så mye.... :no:

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ja, vi fikk 3+ felles karakter. Men, vi kverulerte så mye, fordi to stykker på gruppa vår var syke da vi skrev prosjektet, at vi fikk en uke på oss til å levere en bedre oppgave. :yes: Så vi skal levere på nytt i overimorgen, og kanskje få en 5er, men det er kanskje og ta litt hardt i.

Herr Kittelsen nei... Har han i Tysk, han er litt spesiell, men også grei, på sin måte.

Bruker du forresten MSN? PM meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...