Lazaa Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 1. Vet noen hvordan man kan få msn messenger på e700? 2. Vurderer å kjøpe ny telefon, 6600, p900 eller noe sånt.. hvilken burde jeg velge? 3. Hørte jeg feil, eller kan man åpne word, excel osv. dok på p900? 4. Kommer det noen nye mobiltelefoner med megapix til Norge? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) 1. Vet noen hvordan man kan få msn messenger på e700?2. Vurderer å kjøpe ny telefon, 6600, p900 eller noe sånt.. hvilken burde jeg velge? 3. Hørte jeg feil, eller kan man åpne word, excel osv. dok på p900? 4. Kommer det noen nye mobiltelefoner med megapix til Norge? Takker for alle svar!! 1. ja, et java program mener jeg å være rimelig sikker på at finns 2. p900 (hvis du har råd) eller 6600.. 3. ja du kan åpne d, også på 6600... 4. ja, med mindre d ikke kommer en stor astroide og utsletter alt liv før den tid Endret 8. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 jo takk for det du, men kunne du ikke svare litt bedre på den siste?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå