Gå til innhold

Sniper, FPS spill?


Anbefalte innlegg

Hey gamers, dette er min første tread så vennligst ikke hakk på min uvitenhet :blush: .

 

Lurte på om noen kunne komme med en orientering i FPS verdenen. Har fra før spilt UT2003 en god del samt U2 -the awakening og Halo. Spiller for tiden Call of duty, men er lysten på noen nytt. Finnes det et FPS-spill der det legges vekt på sniping? Helst et bra FPS. Kan godt være et taktisk FPS, trenger ikke være et semi-fragfest spill. Setter pris på alle svar og tilbakemeldinger.

 

Thx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Historieskisse for Stillee Helter -

 

 

Året er 2003. Konflikten i Iraq tar lang enn de Allierte kreftene estimert. Sivil unrest lager det hard for kreftene vedlikeholde normal sikkerhet i hovedbyene og oppstanden blant Kurds i nord anbringer belastninger i forholdet mellom OSS-INSTALLERT myndighet og NATOlandKalkunen. Med Busk som Syria på topp av det 'Akse av Onde' liste, det OSS myndighet anbringe sender en ytterligere 50 000 soldater i forberedelse av en tredje invasjon i MidtØst.

 

 

Den tynne antall NATOkrefter knytt sammen i regionen får det til det til militæranalytikere som andre store kampagner utsatt eller laget umulig krav mangle av ressurser. Samtidig tar en gruppe av høyt ranking militærpersonell i den Svenske Høye Kommandoen ut en hemmelig ut i den å begynne den 20 århundre lagt plan og begynner oppdatere det til moderne standard.

 

 

En disig Søndag faller morgen i år 2007, fem helikoptre enheter fra den hemmelige eliten spesiell ops gruppe SSG nær en basis på grensen, mens en bataljon av tanker fra regiment P7 går inn i landet, all gir planlegge.

 

 

Invasjonen av Norge er underveis!

 

 

 

Oversatt fra Silentheroes med gratisoversettelse.com

 

 

hehe, Hilsen Øyvind

Lenke til kommentar

Etter en tvilsom offtopic runde over her, vil jeg komme ontopic igjen;

 

Først og fremst vil jeg si at for meg har alltid Rogue Spear vært sniping-spill nummer 1! (tror jeg har nevnt dette før :p men jeg startet og ledet 2 av de større snipingklanene i RS på msn gaming zone + at jeg var med i 2-3 andre etter det, var også på toppen i RSSL en stund (RSSL=Rogue Spear Sniping League)... så det er min bakgrunn...)

 

Selv om Rogue Spear nå drar alvorlig på årene, er det fortsatt ett av de bedre sniperspillene...men bortsett fra det, nevner jeg i fleng...in no particular order:

 

-Ghost Recon

-Raven Shield

-OFP

-Delta Force spillene

-IGI 1/2

-Line of Sight: Vietnam

-AA

-DoD og BF 1942/DC (kun online vel og merke)

 

Ligg langt unna Sniper: Path of Vengeance!!!

 

 

Av kommende spill som kan tilby sniper action (håper jeg iallefall), nevner jeg:

 

-Söldner

-OFP2

-Sniper Elite - Berlin 1945

-CTU: Marine Sharpshooter

-Joint Operations

osv...

 

 

Noen sniperbilder:

 

RS sniper 1

 

RS sniper 2

 

RS sniper 3

 

RS sniper 4

 

RS sniper 5

 

OFP sniper 1

 

OFP sniper 2

 

OFP sniper 3

Lenke til kommentar
Ligg langt unna Sniper: Path of Vengeance!!!

:laugh:

MÅ bare komentere det her.. Trodde jeg var det eneste kjøtthuet her omkring som hadde prøvd denne elendigheta.. Dette MÅ være det værste jeg har sett på leeenge.

 

Faktisk så håpløst dårlig og lite gjennomført at du bør ta en titt på det :p

Lenke til kommentar
Ligg langt unna Sniper: Path of Vengeance!!!

:laugh:

MÅ bare komentere det her.. Trodde jeg var det eneste kjøtthuet her omkring som hadde prøvd denne elendigheta.. Dette MÅ være det værste jeg har sett på leeenge.

 

Faktisk så håpløst dårlig og lite gjennomført at du bør ta en titt på det :p

Det spillet er jo helt KONGE da :w00t:

Jeg har runnet det tre ganger, det var i løpet av en uke (TG03)

 

 

 

 

 

NOT :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...