andm Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Maskinen bruker 1 minutt før den i det hele tatt arbeider når den skal logge på en bruker i windows. Etterpå henger windows seg opp, spesielt start-knappen. Jeg vet ikke hva dette kan komme av... Og forresten, hvilke programmer/prosesser er nødvendig for at Windows og nettvek skal fungere, slik at jeg kan stenge alt annet. Vet noen om en liste om forklaringer over hva enkelt prosesser heter og gjør? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tror det blir en lang liste, men svchost.exe prosessene trenger du iallefall. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Her har de en fin oversikt over prosesser. Mvh Meg. Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Har noen en ide over hvorfor pc-en bruker ett minutt på å logge på en bruker??? Den viser "logger på", og så tar prosessoren pause i ett minutt. Harddisk-lampen blinker ikke i det hele tatt, og starter ikke før lenge etterpå... Ganske merkelig dette her Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har du telenor som adsl leverandør så er jo dette et kjent problem og løsningen er å sette fast ip på nettverkskortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå