ninalice Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nå har jeg lest tester og spesifikasjoner til øyet ble stor og vått og har falt litt for 6230, men kanskje 6820 er bedre? Jeg er litt svak for mange finesser og har lyst på kamera - så det bare MÅ jeg ha! Tar så gjerne imot erfaringer ved disse to, evnt også vedr andre med de samme "finessene" Mvh Nina Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Velg 6230 Hadde sikkert vært fint å fortelle hvorfro.... Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Enig med Ingar, gå for 6230. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er ikke 6230 bedre ved tanke på de fleste spesifikasjoner? og med et mer digg design (ifølge meg selv, tihi). By the way, gratulerer med dagen Ninalice! Lenke til kommentar
Superstig Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis du er svak for mange finesser bør du velge N6230. Det er den av de telefonene du nevner som har flest av de. Den har bla: Nokia 6230 : Videoopptaker og videospiller Digitalt VGA-kamera Aktivt TFT-fargedisplay Trådløs Bluetooth-teknologi Direkteavspilt video og lyd Musikkspiller for MP3- og AAC-filer I tillegg kan du bruke mmc minnekort på inntill 256 mb. Dvs at bruker du f.eks telefonen som mp3-spiller kan du lagre en god del musikk på den. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er ikke 6230 bedre ved tanke på de fleste spesifikasjoner? og med et mer digg design (ifølge meg selv, tihi). By the way, gratulerer med dagen Ninalice! Har hu bursdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå