Gå til innhold

Need For Speed MostWanted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes både NfS:Underground og NfS:Porsche Unleashed var/er gode spill jeg, på hver sin måte.

 

Veldig morsomt å style fikse opp børsa, men det er også veldig morsomt å kunne få kjøre Porsche :)

 

Slik som tittelen virker, er det to muligheter som jeg ser det, på hvordan spillet skal være;

 

a) Hot Pursuit 3 - altså at du blir jaget av polisen nok en gang.

b) Du kjører de bilene i verden som er 'Most Wanted' - altså konseptbiler f.eks, eller bare veldig eksklusive biler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvis man vil ha tvers gjennom dårlige spill hvor man skraper på overflaten av det som skulle forestille "underground racing" så for guds skyld, håp at det bygger på nfs:u.

jeg vil ha noe mer ala nfs:hp, flere biler osv.

Lenke til kommentar

Nfsu hadde grafikkene som skulle til, men det var et arcade spill, man går dødslei det fort.. Jevla bra at man kan trimme bilene og style, men man kjører jo bare rundt i den samme stygge byen. Mye tøffere hvis det nye kommer mer forskjellige biler, litt amerikanere osv, og mye annet kjøre landskap..

Lenke til kommentar
Nfsu hadde grafikkene som skulle til, men det var et arcade spill, man går dødslei det fort.. Jevla bra at man kan trimme bilene og style, men man kjører jo bare rundt i den samme stygge byen. Mye tøffere hvis det nye kommer mer forskjellige biler, litt amerikanere osv, og mye annet kjøre landskap..

Trimmingsdelen i NFSU var nå latterlig dårlig da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...