NuckChorris Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen rykter angående neste NFS spill...lov å håpe http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=11513 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Håper de fortsetter på Underground stilen jeg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Synes Underground var en stor skuffelse jeg... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Trur likevel dei som syns at underground var en skuffelse blir ei minoritetsgruppe. NFSU er stilig..(og nei eg er ikkje 14 år) Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Haaper det kommer mer NFS spill , men at det neste gaar i retning av Porsche Unleashed . Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Håper de får med politi i neste NFS-spillet.Og ikke minst en bedre framerate på ps2-versjonen. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Haaper det kommer mer NFS spill , men at det neste gaar i retning av Porsche Unleashed . Det er jeg 100% enig i. Særlig NFS:U er ALT for arkade. Jeg synes selv at det er et underholdende og bra spill, men Porsche Unleashed var mer. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Trur likevel dei som syns at underground var en skuffelse blir ei minoritetsgruppe. NFSU er stilig..(og nei eg er ikkje 14 år) Enig Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Arkade, som NFS: U = Simulasjon, som NFS: Porsche Unleashed = Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Synes både NfS:Underground og NfS:Porsche Unleashed var/er gode spill jeg, på hver sin måte. Veldig morsomt å style fikse opp børsa, men det er også veldig morsomt å kunne få kjøre Porsche Slik som tittelen virker, er det to muligheter som jeg ser det, på hvordan spillet skal være; a) Hot Pursuit 3 - altså at du blir jaget av polisen nok en gang. b) Du kjører de bilene i verden som er 'Most Wanted' - altså konseptbiler f.eks, eller bare veldig eksklusive biler. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Håper det neste spillet i serien dreier seg litt mer om realisme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hvis man vil ha tvers gjennom dårlige spill hvor man skraper på overflaten av det som skulle forestille "underground racing" så for guds skyld, håp at det bygger på nfs:u. jeg vil ha noe mer ala nfs:hp, flere biler osv. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 NFS Hot Pursuit er det NFS spillet jeg har spilt mest..da får jeg nesten si at det var det jeg likte best, selv om både PU og U er bra.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kanskje de lærer litt fra GT Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kanskje undertittelen "Most Wanted" betyr at det spilleren som er wanted og blir jaktet på av politi.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kanskje undertittelen "Most Wanted" betyr at det spilleren som er wanted og blir jaktet på av politi.. Just like i said: a) Hot Pursuit 3 - altså at du blir jaget av polisen nok en gang. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nfsu hadde grafikkene som skulle til, men det var et arcade spill, man går dødslei det fort.. Jevla bra at man kan trimme bilene og style, men man kjører jo bare rundt i den samme stygge byen. Mye tøffere hvis det nye kommer mer forskjellige biler, litt amerikanere osv, og mye annet kjøre landskap.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nfsu hadde grafikkene som skulle til, men det var et arcade spill, man går dødslei det fort.. Jevla bra at man kan trimme bilene og style, men man kjører jo bare rundt i den samme stygge byen. Mye tøffere hvis det nye kommer mer forskjellige biler, litt amerikanere osv, og mye annet kjøre landskap.. Trimmingsdelen i NFSU var nå latterlig dårlig da.. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Lurer på hvorfor ikke NFSU prøvde å ta litt inspirasjon fra "street legal" spillene, tenk dere det spillet, med lisensierte biler, og ikke minst en grafikk- og spillmotor som fungerte. Det hadde vert noe det! Mvh. Erik Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ja håper på realisme nå, arcade er veldig gøy en kort tid for så å bli kjedelig, mens en bra sim blir bare bedre og bedre og bedre og bedre og... PU var drit bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå