Benflash Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei, Jeg har en bærbar amilo D8820 , men en irriterende treig hd. Har lyst til å bytte den ut med en like stor hd på 7200 rpm.. Vet noen om det går å speile den gamle hd'en over til den nye? Jeg vil ikke installere alt på nytt.... Hvordan kan man gjøre det i såfall? tips mottas med takknemlighet Lenke til kommentar
Skriveleif Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Å lage et image, med feks Norton Ghost, går fint. Men jeg har opplevd at en aktivert utgave av XP fikk helt hikke av å bli "installert" på en annen HDD (ny hardware) og låste seg helt. Feilmeldingen sa at ny harware var lik piratkopi Prøvde det samme med en versjon som ikke var aktiver og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Brukte en gang dette: Acronis True Image, hos en kompis da han skulle bytte disken med OS på...Gikk smertefritt! Bruker det selv til backup og slikt... Lett å bruke. Lenke til kommentar
net-rom Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ghost funker ypperlig. Boote på en diskett eller på Cd-plata og starte opp GhostPE.exe fila så er du igang. Evnt. så har PowerQuest også noe lignende. WinXP beregner lisens osv utifra serienr. på tilfeldige enheter i maskinene. deriblandt også harddisk. dersom den ikke funker etter speiling, så er det bare å aktivere den på nytt. Ring Microsoft for hjelp, om du er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå