phax Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 somg sagt trenger et par lister/plater eller hva jeg skal kalle det av børstet stål, eller noe som ligner! de skal bare være ca en mm tykk og i røffe mål; 30x50mm altså 1x30x500mm for å si det litt enklere.. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe slikt? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 gulesider.no og telefon er det enkleste hjelpemidlet i jakt etter alu... Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ta kontakt med din lokale blikkenslager. Jeg fikk ordnet plater i børstet stål til bruk på et kjøkken. Ble levert etter mål og nøyaktig brettet etter beskrivelse. Ikke særlig dyrt heller. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 ok, takker for svar. skal hive meg på telefonen da! Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ikke særlig dyrt heller. Hvor mye er "ikke dyrt"? Har du telefonnummer? Søk på blikkenslager på GuleSider returnerer bare takspesialister... og de legger vel ikke rustfritt stål på taket? Eller? Jeg har lyst på en plate i børstet stål for kjøkkenet og Norema tilbyr stålplater fra produsenten Røros - 1200 kr. for kvm - jeg mener det er dyrt hvis jeg må ut med 2000 for en liten vegg, ca 300x50 cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå