Aleksander The Great Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei.. Jeg har et problem med nettverkskortet mitt. Det er sånn at når jeg skal for eksempel kopiere noe fra en annen maskin så plutselig bryter kontakten,dette er et innebyggen nettverkskort i et msi kt6 delta fis2r. Det samme når jeg skal spille så bryter kontakten som om jeg skulle dra ut kontakten. Og det går heller ikke an å fornye ip adressen. Er det noen som har peiling på dette dritet? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det trenger ikke være nettverkskortet som er problemet. Kan også være switchen eller huben som maskina er tilkoblet. Lenke til kommentar
Aleksander The Great Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 det er krysset, 2 maskiner.men det er det samme problemet uansett om. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tror jeg i første omgang ville prøvd det enkleste... bytte kabel og se om dette hjelper. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan også prøve å fastsette hastigheten på begge nettverkskortene til lik hastighet siden AutoSence etc. (som vanligvis er default) ikke alltid fungerer. Lenke til kommentar
Aleksander The Great Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 kabel og det har jeg prøvd å bytte, men det var det samme. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 John_^ sitt forslag er bra, spesielt hvis korta ikke er av samme merke/hastighet. Jeg hadde akkurat samme problem som deg for ett par år siden. Fant aldri ut av problemet, men når jeg investerte i en switch funka alt greit. Det er nok bare innstillinger som skal til med direkte link ved hjelp av kryssa kabel. Lenke til kommentar
Aleksander The Great Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 jeg har testet med en annen kabel men ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå