Tigerstaden Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hei dere... Trenger litt saklig og behjelpelig bistand i denne ustanselige jungelen av maskiner... Så til saken; jeg hadde en FS AMILO D8820 med bra ytelse og greier. Nå har jeg en kliss ny Dell I8600. 512/60 1,7ghz/128MB Grafikk/Bluetooth/Wlan og ellers god stemning. Bør jeg rett og slett beholde Dell'en eller satse penga på noe annet? Jeg vet ikke jeg, men i mine tanker så er dette en kanon maskin. Men jeg har vært inne på å kjøpe følgende, så please, gi meg noen hint her! - Acer Ferrari (kul utenpå, men hva med inni?) - FS Amilo D8830 - Dell 9100 (ser tung og stor ut) - Zepto 3300 Wide - Toshiba ett eller annet ("hele" jobben har Tosh.. ) Har lyst på Mac ja, men trenger den ikke siden jeg jobber med Windows/MS daglig og hjemme. Har sett litt på testene til DinSide og Barbara.no.. lett å velge... nope! Prisen er ikke av største betydning. men holdes under 30.000. På forhånd tusen takk for hjelpen! Endret 8. mars 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
Mello Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ville tatt en titt på Whitebox sine maskiner og, etter min mening fikser dem de råeste bærbare http://www.whitebox.no/ CL4+ er noe å satse på du kan jo såklart "customize" den så den blir enda bedre. I tillegg er den meget stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå