eirik15 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hjelp er det noen som har noe tips har en bærbar packard bell easy note den er drit dårlig en amd xp-m 2400+ og med 256 i ram og win xp home har det noen tips Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hjelp er det noen som har noe tips har en bærbar packard bell easy note den er drit dårlig en amd xp-m 2400+ og med 256 i ram og win xp home har det noen tips Tips nr 1: Spesifiser hva du trenger hjelp til Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 unødvendig å strte en ny thread, du har jo en gående om akkurat det samme. kanskje på feil sted? men den blir uansett flyttet av moderator (med en liten smekk på tatatur fingern selvfølgelig.. hehe) Lenke til kommentar
eirik15 Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 jeg trenger tips til og få pc rasker og berdre er det noe som har hørt om sis 740 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har en HP med samme CPU... men mer minne (512) Funker bra det..... Ikke glem at du deler minnet med skjermkortet... dersom 64MB er tildelt skjermkortet har du (256-64) 192 MB til "resten" ... selvf. for lite med XP + div prg. - Se om du kan tildele skjermkortet mindre minne (32MB?) - ikke start up mer prg. enn nødvendig (kjør: MSconfig) - ikke bruk fancy wallpaper, pekere etc ... - Kjør Ad-aware - Defrag maskinen - Rens registeret (f.eks med Easy Cleaner) Best av alt : Mer RAM (som ble nevnt i den stengte tråden) Aller best: GJØR BEDRE RESEARCH FØR DU HANDLER PC NESTE GANG! Lenke til kommentar
eirik15 Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 hvor får jeg tak i det easy reg cleaner da????? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) er ikke gratis lengre ser det ut til .... bruk regcleaner da ... finnes på download.com ellers så er google din venn... EDIT: OFF TOPIC unødvendig å strte en ny thread, du har jo en gående om akkurat det samme. kanskje på feil sted? men den blir uansett flyttet av moderator (med en liten smekk på tatatur fingern selvfølgelig.. hehe) Totalt unødvendig post.... du er ikke mod. Er du ikke fornøyd med innlegget... surf stille videre eller rapporter! Endret 8. mars 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har en HP med samme CPU... men mer minne (512)Funker bra det..... Ikke glem at du deler minnet med skjermkortet... dersom 64MB er tildelt skjermkortet har du (256-64) 192 MB til "resten" ... selvf. for lite med XP + div prg. - Se om du kan tildele skjermkortet mindre minne (32MB?) - ikke start up mer prg. enn nødvendig (kjør: MSconfig) - ikke bruk fancy wallpaper, pekere etc ... - Kjør Ad-aware - Defrag maskinen - Rens registeret (f.eks med Easy Cleaner) Best av alt : Mer RAM (som ble nevnt i den stengte tråden) Aller best: GJØR BEDRE RESEARCH FØR DU HANDLER PC NESTE GANG! Mer ram, og reinstaller hele maskinen din.. Fjern alle de norton antivirus og alle annet junk som måtte pope opp i kanten på xpen din... sørg for at PF til maskin din ligger max 110 ved start Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 [url="http://www.startsiden.no"]Sjekk denne linken[/url] og søk på disse proggene. Gjør mer selv. Du kan ikke få alt servert på sølvskje resten av livet, selv om du bare er 15 år. Vær gjerne mer presis og detaljert når du skriver innlegg! Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 EDIT: OFF TOPICunødvendig å strte en ny thread, du har jo en gående om akkurat det samme. kanskje på feil sted? men den blir uansett flyttet av moderator (med en liten smekk på tatatur fingern selvfølgelig.. hehe) Totalt unødvendig post.... du er ikke mod. Er du ikke fornøyd med innlegget... surf stille videre eller rapporter! hvis det er tilfelle, og du har kanskje rett, så var det der også en unødvendig post, så du som du selv skrev: du er ikke mod. Er du ikke fornøyd med innlegget... surf stille videre eller rapporter! Lenke til kommentar
eirik15 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 hey jeg trenger hjelp jeg lurer på hvor man kjøper ram til en bærbar packard bell c3 cpu 2400+ ram 256 Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hey jeg trenger hjelp jeg lurer på hvor man kjøper ram til en bærbar packard bell c3 cpu 2400+ ram 256 Laptoper bruker så kalte so-dimm.. Du finner de foreksempelt i www.komplett.no Du må selv sjekke hvilken type so dimm du trenger... Lykke til Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Du bør oppsøke forhandleren din Eirik15, ta med deg maskinen din og så veiledning der, de kan sikkert hjelpe deg med ram til pc din. At den oppleves som treg kan skyldes så mye, du kan i verste tilfelle ha en pc full av virus eller andre software feil, maskinvaren i pc`n din ser bra ut, det er jo en kraftig maskin med et skjermkort som ikke egner seg for spill. Pc`n blir jo ikke dårlig av den grunn, kjøp deg en playstation som du kan spille på heller... Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Noe som funker bra er å formatere disken OP ligger på å legge inn alt på nytt. Det er endel jobb, men du får gjort jobben ordentlig med tanke på rydding på HDen. Ikke mange som tenker på dette, men i mange tilfeller hjelper det. Lenke til kommentar
voice- Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Dette gjør jeg med alle maskiner jeg skal bruke med XP (spesielt gamle maskiner, har t.o.m. fått god fart på en Celeron 450MHz på denne måten): gå til Start>Kontrollpanel>System>Avansert>Ytelse Klikk på Instillinger og velg bort alle de fancy tingene som du ikke trenger, f.eks visuelle stiler og masse glidende saker. Maskinen kommer til å se ut som Windows 98, men du får igjen på ytelsen... JEG76, stemmer det at mitt 64MB skjermkort egentlig tar sine 64MB fra systemet? Jeg trodde den hadde 64MB på selve skjermkortet. Er det da mulig å gi skjermkortet 128MB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå